Ο Lung Cancer Europe (LuCE) σε συνεργασία με την FairLife Φροντίδα και Πρόληψη για τον καρκίνο του πνεύμονα και άλλους 26 οργανισμούς-μέλη, παρουσιάζει την καμπάνια ευαισθητοποίησης για το 2024 με τίτλο «Get Educated». Η φετινή καμπάνια αποτελεί το τέταρτο μέρος της ετήσιας πρωτοβουλίας «Get Checked», με στόχο να αποδομήσει στερεότυπα και να ενισχύσει την ευαισθητοποίηση γύρω από τον καρκίνο του πνεύμονα.
Η καμπάνια ξεκίνησε τον μήνα Νοέμβριο, Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του πνεύμονα και συνεχίζεται σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες που συμμετέχουν, με αναρτήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκπαιδευτικά βίντεο και κάλεσμα για δράση, προκειμένου να ενισχυθεί η κατανόηση σχετικά με τη νόσο.
Φέτος, ο LuCE και οι οργανώσεις-μέλη του σε όλη την Ευρώπη επικεντρώνονται στην άρση του στίγματος που συνοδεύει τη νόσο, ενημερώνοντας το κοινό για τις πραγματικές προκλήσεις που βιώνουν οι ασθενείς. Η καμπάνια αυτή αναδεικνύει τα ποικίλα πρόσωπα του καρκίνου του πνεύμονα, τονίζοντας ότι η ασθένεια μπορεί να συμβεί σε όλους μας, υπογραμμίζοντας τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης. σχετικά με τον καρκίνο του πνεύμονα. Σε αντίθεση με τη διαδεδομένη άποψη, ο καρκίνος του πνεύμονα δεν περιορίζεται σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας ή σε όσους έχουν ιστορικό καπνίσματος.
Υπογραμμίζεται ότι η ασθένεια δεν κάνει διακρίσεις, καθώς όλοι όσοι έχουν πνεύμονες μπορούν να νοσήσουν. ‘Ο Μήνας Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του πνεύμονα μας υπενθυμίζει ότι η νόσος δεν αφορά μόνο τους καπνιστές, καθώς σχεδόν 1 στις 5 διαγνώσεις αφορά άτομα που δεν έχουν καπνίσει ποτέ», όπως δηλώνει η Debra Montague, αντιπρόεδρος του Lung Cancer Europe.
Πηγή: healthdaily.gr