Στα Patient Partnerships Awards 2022
Το Χρυσό Βραβείο έλαβε η AstraZeneca για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον σακχαρώδη διαβήτη και τις επιπλοκές του «Ο Διαβήτης Έχει Δύο πλευρές» στα φετινά Patient Partnerships Awards.
H επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού ξεχώρισε την πρωτοβουλία που υλοποίησε η AstraZeneca, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας και της Ελληνικής Νεφρολογικής Εταιρείας, αναγνωρίζοντας τη σημασία της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνανθρώπων μας που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη.
Με κεντρικό μήνυμα «Ο διαβήτης έχει δύο πλευρές, αυτή που δεν βλέπεις επηρεάζει την καρδιά και τους νεφρούς», η καμπάνια ενημέρωσης της AstraZeneca έχει ως στόχο να αναδείξει την επιτακτικότητα της έγκαιρης διάγνωσης τόσο του διαβήτη όσο και των πιο συχνών επιπλοκών του, οι οποίες είναι η καρδιακή ανεπάρκεια και η χρόνια νεφρική νόσος και να παρακινήσει το κοινό να απευθυνθεί στον θεράποντα ιατρό του για τη διεξαγωγή των απαραίτητων εξετάσεων.
«Ο ασθενής και η βελτίωση της ποιότητας ζωής του βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των δράσεων της AstraZeneca. Με την εκστρατεία ενημέρωσης Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε τους συνανθρώπους μας για τις επιπλοκές του σακχαρώδους διαβήτη και την ανάγκη ελέγχου από τους θεράποντες ιατρούς, ώστε οι επιπλοκές αυτές να προληφθούν ή να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά», ανέφερε ο Νίκος Τριανταφύλλου, CVRM Business Unit Director της AstraZeneca.
Πηγή: farmakeutikoskosmos.gr