Η Bausch + Lomb υπέγραψε συμφωνία αξίας 106,5 εκατ. δολ. για την απόκτηση της σειράς προϊόντων Blink της Johnson & Johnson η οποία αφορά σταγόνες φακών επαφής και ματιών χωρίς ιατρική συνταγή.
Η επιχειρηματική αυτή κίνηση έρχεται λίγες ημέρες αφότου η B + L έκλεισε άλλη μια συμφωνία για την αγορά του Lifitegrast που είναι για την ξηροφθαλμία, καθώς και άλλων οφθαλμολογικών προϊόντων από τη Novartis για έως και 2,5 δισ. δολ.
«Υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη για ανακούφιση από τα συμπτώματα της ξηροφθαλμίας και των ξηρών φακών επαφής και τα προϊόντα OTC είναι συχνά η πρώτη επιλογή που επιλέγουν οι καταναλωτές», δήλωσε ο John Ferris, επικεφαλής για τα καταναλωτικά προϊόντα υγείας.
Για να περιγράψει τους στόχους της αγοράς Blink, η B + L επεσήμανε μια μελέτη της Gallup του 2022 που υποδηλώνει ότι περίπου το ένα τέταρτο των Αμερικανών ενηλίκων χρησιμοποιούν λιπαντικές σταγόνες OTC για να ανακουφίσουν την ξηρότητα των ματιών. Επιπλέον, από τους 45 εκατομμύρια χρήστες φακών επαφής στις ΗΠΑ, το τρίτο αντιμετωπίζει δυσφορία και ξηρότητα, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η σειρά Blink περιλαμβάνει έξι προϊόντα. Ανήκε στην Johnson & Johnson Vision υπό το τμήμα medtech της εταιρείας – όχι στο spinoff της Kenvue για την υγεία των καταναλωτών. Οι φακοί επαφής αποτελούν αυτήν τη στιγμή την πλειοψηφία των δραστηριοτήτων της J&J Vision.
Η προσθήκη της Blink επεκτείνει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο ανακούφισης των συμπτωμάτων ξηροφθαλμίας της B + L, το οποίο περιλαμβάνει επίσης τις σταγόνες ξηροφθαλμίας Biotrue, Soothe XP Emollient και Advanced Eye Relief.
«Έχουμε μια πολύ ευρεία εμπορική δομή και αλυσίδα εφοδιασμού που αγγίζει σχεδόν κάθε επαγγελματία υγείας των ματιών στον κόσμο, αλλά όχι αρκετή προσφορά προϊόντος για να τα χρησιμοποιήσουμε αποτελεσματικά», είπε ο Σάντερς.
Η ιστορία της BAUSCH+LOMB
Η Bausch + Lomb, μια από τις παλαιότερες εταιρείες που συνεχίζει να λειτουργεί στις ΗΠΑ σήμερα, έχει τις ρίζες της στο 1853, όταν ο John Jacob Bausch, ένας Γερμανός μετανάστης, έστησε ένα μικρό μαγαζάκι με οπτικά προϊόντα στο Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης. Όταν χρειάστηκε περισσότερα χρήματα για την διατήρηση της επιχείρησής του, ο Bausch δανείστηκε 60 δολάρια από τον καλό του φίλο, τον Henry Lomb. Ο Bausch υποσχέθηκε ότι εάν εξελιχθεί η επιχείρηση, θα έκανε τον Lomb ισότιμο συνεταίρο. Η επιχείρηση όντως μεγάλωσε και δημιουργήθηκε μια εταιρική σχέση.
Τα πρώτα χρόνια, η Bausch + Lomb κατασκεύαζε επαναστατικούς σκελετούς γυαλιών από καουτσούκ, καθώς και ένα πλήθος οπτικών προϊόντων που απαιτούσαν έναν υψηλό βαθμό κατασκευαστικής ακρίβειας. Μέχρι το 1903, η εταιρεία είχε εκδώσει ευρεσιτεχνίες για μικροσκόπια, κιάλια, ακόμη και ένα διάφραγμα φωτογραφικής μηχανής, το οποίο βασιζόταν στην αντίδραση του ματιού στο φως…
Μια Ιστορία Καινοτομιών
Την δεκαετία του 1900, η Bausch + Lomb συνέχισε να επιδεικνύει την θέση της στο μέτωπο της τεχνολογικής καινοτομίας για τα οπτικά προϊόντα. Η Bausch + Lomb παρήγαγε τα πρώτα γυαλιά οράσεως ποιότητας που κατασκευάστηκαν στην Αμερική, ανέπτυξε τα πρωτοποριακά γυαλιά ηλίου για τον στρατό στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και δημιούργησε τους φακούς που χρησιμοποιήθηκαν στις φωτογραφικές μηχανές που τράβηξαν τις πρώτες δορυφορικές φωτογραφίες της Σελήνης. Το 1971, η Bausch + Lomb εισήγαγε τους πρώτους μαλακούς φακούς επαφής και εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος πάροχος προϊόντων για την φροντίδα των ματιών παγκόσμια.
Αν και τα προϊόντα και οι εποχές έχουν αλλάξει, η Bausch + Lomb εξακολουθεί να είναι προσκολλημένη στην κληρονομιά που την θέλει αφιερωμένη στην καινοτομία, την ποιότητα και την δεξιοτεχνία που καθιέρωσαν ο John Jacob Bausch και ο Henry Lomb.
Η πολυεθνική φαρμακευτική Bausch+Lomb, λειτουργώντας από το 2005 στην Ελλάδα, παράγει και εμπορεύεται ένα ευρύ φάσμα επώνυμων φαρμακευτικών προϊόντων, προϊόντων χωρίς ιατρική συνταγή (OTC), συμπληρωμάτων διατροφής και ιατροτεχνολογικών σκευασμάτων, στους τομείς της υγείας των ματιών και της γενικής υγείας, σε περισσότερες από 100 χώρες.
Πηγή: iatronet.gr