Blog

Αρχική » Blog » Συνεντεύξεις / Αρθρογραφία » Νέα εποχή για τα ανεξάρτητα φαρμακεία

Blog

Νέα εποχή για τα ανεξάρτητα φαρμακεία

Τα ανεξάρτητα φαρμακεία στην Ευρώπη σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις στις πωλήσεις -της τάξης του 6-8%- κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ οι αλυσίδες φαρμακείων 3-4%.

Αυτό ανέφερε, μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο ThoughtSpot Conference and Trade Show στις ΗΠΑ, ο Giulio Burzacca, διευθύνων σύμβουλος του δικτύου ανεξάρτητων φαρμακείων στην Ευρώπη, Alphega Pharmacy, σύμφωνα με το περιοδικό Drug Topics. Το συνέδριο διοργάνωνε η αμερικανική εταιρεία χονδρεμπορίου φαρμάκων Amerisource Bergen και ο εταίρος της Alphega Pharmacy στις ΗΠΑ, Good Neighbor Pharmacy.

Σύμφωνα με τον ομιλητή του συνεδρίου, τα στοιχεία δείχνουν ότι εξακολουθεί να είναι σημαντική για το κοινό η προσωπική επαφή και σχέση με τον φαρμακοποιό, που αποτελεί παραδοσιακά τη «ραχοκοκαλιά» του ανεξάρτητου φαρμακείου. Παράλληλα όμως οι καταναλωτές επιζητούν από το φαρμακείο της γειτονιάς τους την ταχύτητα και τη διευκόλυνση που βρίσκουν σε άλλες συνδιαλλαγές και ιδίως στο διαδίκτυο.
Τι σημαίνει αυτό για την ανάπτυξη του φαρμακείου και σε ποια κατεύθυνση πρέπει να στραφεί για να «συναντήσει» την καινοτομία της εποχής και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό;
Μια πιθανή απάντηση, σύμφωνα με τους ομιλητές, είναι να εντοπίσει κάθε φαρμακείο τις δικές του ευκαιρίες ανάπτυξης και προσέλκυσης νέων πελατών, μέσω ανάλυσης δεδομένων ασθενών και συνταγογραφήσεων, δημογραφικών στοιχείων και των σχέσεων όλων αυτών μεταξύ τους. Ένα τέτοιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα επιχειρηματικής καθοδήγησης και ανάλυσης παρέχει η Amerisource Bergen σε φαρμακοποιούς.
Από εκεί και πέρα οι υπεύθυνοι των φαρμακείων Alphega Pharmacy και Good Neighbor Pharmacy επιζητούν από τους προμηθευτές τους:
  • πρόσβαση σε προνομιακά προγράμματα μεγάλων εταιρειών, ώστε να μπορούν να παίζουν επί ίσοις όροις με τις μεγάλες αλυσίδες
  • παροχή προγραμμάτων που παρέχουν πληροφόρηση για τη βέλτιστη θεραπευτική επιλογή ώστε να είναι σε θέση ο φαρμακοποιός να βελτιώσει τη φροντίδα και τη συμβουλή του προς τον ασθενή
  • καλή και λειτουργική εξυπηρέτηση όσον αφορά τις επιστροφές προϊόντων, τη διαθεσιμότητα των εκπροσώπων της φαρμακαποθήκης και την άμεση επίλυση προβλημάτων.
Εν κατακλείδι, το μέλλον του φαρμακείου απαιτεί επέκταση των κλινικών υπηρεσιών στο φαρμακείο, διαφοροποίηση και αξιοποίηση όλων όσων έχει να προσφέρει η τεχνολογία (από τον προγραμματισμό ραντεβού έως τη διαφήμιση των διαθέσιμων προϊόντων), ενώ μπορεί να χρειαστούν και προγράμματα κυβερνοασφάλειας.
Πηγή: farmakeutikoskosmos.gr
Facebook
LinkedIn
X

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης