Blog

Αρχική » Blog » Δημόσια Υγεία » Κάλεσμα συμμετοχής στη μελέτη του ΕΚΠΑ για την οξεία ή μακρά Covid-19

Blog

Κάλεσμα συμμετοχής στη μελέτη του ΕΚΠΑ για την οξεία ή μακρά Covid-19

Οι συμμετέχοντες στη «Μελέτη κλινικών, βιολογικών και γενετικών παραμέτρων και η ανεύρεση βιοδεικτών που σχετίζονται με την παθογένεια της οξείας ή μακράς-COVID-19» λαμβάνουν τα αποτελέσματα PCR και εξετάσεων αίματος δωρεάν. Επίσης λαμβάνουν σε δεύτερο χρόνο αλλά σχετικά γρήγορα και τα αποτελέσματα βιοχημικών αναλύσεων.

Κάλεσμα συμμετοχής γίνεται  σε φορείς  της λοίμωξης Covid-19, σε όσους έχουν περάσει πρόσφατα ή παλιότερα ή  σε όσους έχουν διαγνωστεί με long-covid και σε όσους ανήκουν σε αυτούς τους πολύ λίγους που δεν πέρασαν ποτέ. Στόχος είναι οι ερευνητές να κατανοήσουν τους μηχανισμούς με τους οποίους η Covid-19 επηρεάζει την υγεία μας. Απώτερος σκοπός να μελετήσουν τους παράγοντες που συμβάλλουν στην παθογένεια της νόσου Covid-19, είτε κατά την διάρκεια της λοίμωξης είτε σε βάθος χρόνου με στόχο την καλύτερη κατανόηση της παθοφυσιολογίας της λοίμωξης και των παραγόντων που επηρεάζουν την βαρύτητα νόσησης και της μεταλοιμώδους πορείας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στο 2107462240 μεταξύ 9 πμ και 2 μμ για να κλείσουν ραντεβού και να επισκεφθούν  το Εργαστήριο Υγειινής και Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι συμμετέχοντες  θα συμπληρώσουν ερωτηματολόγιο, με τη βοήθεια συνεντευκτή, με πληροφορίες σχετικά με την ηλικία και άλλους δημογραφικούς παράγοντες, τον τρόπο ζωής σας, το ιατρικό σας ιστορικό και συνήθειες. Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα χρειαστούν περίπου 20 λεπτά. Θα πραγματοποιηθεί η λήψη ενός ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος και αίματος, για τον προσδιορισμό βιολογικών και μοριακών παραμέτρων (γενική αίματος, βιοχημικός έλεγχος, έλεγχος πήξης και RNA-sequencing στο φαρυγγικό επίχρισμα και στα Μονοπύρηνα Κύτταρα Περιφερικού Αίματος).

Πηγή: virus.com.gr

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης