Blog

Αρχική » Blog » Επιχειρηματικά Νέα » Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

Blog

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3

Η GSK σχεδιάζει να πουλήσει ένα μερίδιο στη θυγατρική της Unilever στην Ινδία όπως αναφέρει το Bloomberg. Σ

ε μια περίοδο που οι φαρμακοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν την στρατηγική τους στην σκιά της πανδημίας, με όλα τα ενδεχόμενα να βρίσκονται στο τραπέζι για πωλήσεις, εξαγορές αλλά και συνεργασίες, η Glaxo Smith Kline σχεδιάζει να ξεκινήσει την πώληση ολόκληρου ή μέρους του μεριδίου της Unilever στην Ινδία.

Ο βρετανικός φαρμακευτικός γίγαντας, ο οποίος κατέχει το 5,7% της Hindustan Unilever Limited, σχεδιάζει να ξεκινήσει μια σειρά από εμπορικές διαπραγματεύσεις και για το λόγο αυτό έχει μπει σε συζητήσεις με ανθρώπους που έχουν εξειδίκευση σε αυτά τα σχέδια. Σύμφωνα με πληροφορίες, το μερίδιό της εκτιμάται στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η GSK πήρε το μερίδιο της Unilever ως μέρος της πώλησης της Horlicks – μια συμφωνία που έκλεισε μόλις αυτόν τον μήνα. Τον Δεκέμβριο του 2018, η GSK συμφώνησε να πουλήσει τη μάρκα ενεργειακών ποτών στην Unilever.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας η GSK πήρε ένα ποσοστό από την ινδική αυτή την εταιρία.  Από την πρώτη στιγμή, η φαρμακοβιομηχανία, όταν υπέγραψε τη συμφωνία, είχε στο πίσω μέρος τους μυαλού της – ως πρόθεσή της να πουλήσει το μερίδιο με την πάροδο του χρόνου.

Η GSK δεν έχει λάβει την τελική της απόφαση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της πώλησης μεριδίων και θα μπορούσε να διατηρήσει τις μετοχές της εν αναμονή των συνθηκών της αγοράς, αναφέρει το Bloomberg.
Τα νέα έρχονται καθώς οι εταιρείες παγκοσμίως αντιμετωπίζουν προκλήσεις από την πανδημία COVID-19. Την Τετάρτη, η GSK προειδοποίησε ότι παρά την απόδοσή της μέχρι στιγμής φέτος, η πανδημία COVID-19 είναι μια «πολύ δυναμική και αβέβαιη κατάσταση» και οι κίνδυνοι παραμένουν. Αυτοί οι κίνδυνοι περιλαμβάνουν διαταραχές στην κατασκευή και τις κλινικές δοκιμές, όρια πρόσβασης των ασθενών και άλλα.

Πηγή: healthweb.gr
Facebook
Twitter
LinkedIn

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης