Κατηγορίες των Αριστείων
Ε.Ε.Φα.Μ. 2022
Οι κατηγορίες των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2022, είναι:
Η κατηγορία αφορά επικοινωνιακή καμπάνια που υποστηρίζει την εισαγωγή νέου προϊόντος ή νέου συνδυασμού προϊόντων στην αγορά των συνταγογραφούµενων φαρμάκων.
Η κατηγορία αφορά:
- Τη διαχείριση ομάδας προϊόντων που αντιμετώπισαν αποτελεσματικά προκλήσεις και ευκαιρίες στην αγορά.
- Την επιτυχημένη αλλαγή εικόνας ενός ή περισσότερων ώριμων προϊόντων (προϊόντα που κυκλοφορούν περισσότερα από 4 χρόνια στην αγορά).
- Την επέκταση γραµµής και νέες ενδείξεις.
H κατηγορία επικεντρώνεται στην ανάδειξη εκστρατειών προϊόντων που ανήκουν στα Μη Συνταγογραφούµενα Φάρµακα (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.).
Η κατηγορία επικεντρώνεται σε ευρείας χρήσεως προϊόντα υγείας και αυτό-φροντίδας (συµπληρώµατα διατροφής, φαρµακευτικά προϊόντα στοµατικής υγιεινής, δερµοκαλλυντικά, οµοιοπαθητικά, ιατροτεχνολογικά προϊόντα).
Η κατηγορία αφορά προγράμματα ψηφιακής επικοινωνίας που αξιοποιούν ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Αυτά μπορεί να αφορούν:
Δράσεις στα κοινωνικά δίκτυα.
Διαδικτυακοί τόποι, εφαρµογές κ.λπ.
H κατηγορία αναγνωρίζει πρωτοβουλίες και ενέργειες που στοχεύουν: στην υποστήριξη ασθενών και στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την πρόληψη, διάγνωση και θεραπεία ασθενειών
Η κατηγορία αφορά δράσεις / προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως:
Προγράμματα Υγείας & Ασφάλειας
Φιλανθρωπικές δράσεις
Δράσεις Εθελοντισμού κ.α.
-
Γεώργιος Μπάλτας, Πρόεδρος της κριτικής Επιτροπής
Καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών
-
Θεόδωρος Κοτιώνης
Διευθύνων Σύμβουλος, Bold Ogilvy
-
Μιχάλης Βικελής
Νευρολόγος
-
Σεραφείμ Ζήκας
Φαρμακοποιός, Γεν. Γραμματέας ΠΦΣ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΙΔΕΕΑΦ
-
Ντανιέλα Μάλο
Πρόεδρος Ε.Ε.Φα.Μ.