Ξαφνικά διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τηλε-συνδιαλέξεις αντικατέστησαν τις δια ζώσης επισκέψεις και τα επιστημονικά συνέδρια… Τι μάθαμε, τι απαιτείται, τι έρχεται; Η αγορά συζητά και συντονίζεται στην νέα πραγματικότητα: hybrid engagement.
Η ανάγκη συνεχούς μάθησης και άμεσης προσαρμογής της επιχειρησιακής στρατηγικής, λόγω των εξελίξεων, είναι επιτακτική για τα εκατοντάδες στελέχη του ευρύτερου χώρου της υγείας, που την τελευταία εξαετία απαρτίζουν την κοινότητα της πρωτοποριακής και αναγνωρισμένης εκπαιδευτικής δράσης #Digital4Pharma. Αυτή η ειδική συνθήκη, μας ώθησε φέτος στη διοργάνωση μίας σειράς webinars σχετικά με το νέο hybrid engagement μοντέλο ενημέρωσης, επικοινωνίας και εκπαίδευσης.
Ένα χρόνο πριν, με πάνω από 180 στελέχη του ευρύτερου χώρου του φαρμάκου συζητούσαμε πως το μέλλον – όπως και το παρόν – στην επικοινωνία, ενημέρωση και εκπαίδευση των εταίρων της υγείας δεν είναι αυτό που ήταν! Σήμερα, τo digital αφορά τουλάχιστον 2 στους 3 “πελάτες”. Η επιφόρτωση των ψηφιακών μέσων μπορεί να ήταν απότομη, αλλά ως συνθήκη μας βοήθησε να βγάλουμε σημαντικά συμπεράσματα και να αναγνωρίσουμε ειδικότερες ανάγκες.
Το 1ο #Digital4Pharma 2020 webinar με επίκεντρο το hybrid engagement θα διεξαχθεί την Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020, 10:00-11:30. Διοργανώνεται από την GET2WORK, υπό την αιγίδα της Ε.Ε.Φα.Μ.
Για τη θεματολογία ή/και δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εκδήλωσης, επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 211 1069373 ή στείλτε email στο digital4pharma@get2work.eu.
*Για τα μέλη της Ε.Ε.Φα.Μ χωρίς εργασιακή απασχόληση, προσφέρεται η δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησης.
Πηγή: get2work.eu