Blog

Αρχική » Blog » Επιχειρηματικά Νέα » 7η Παγκόσμια Εβδομάδα Ασθενών: Οι εργαζόμενοι της BMS τιμούν τους ασθενείς και τους φροντιστές τους

Blog

7η Παγκόσμια Εβδομάδα Ασθενών: Οι εργαζόμενοι της BMS τιμούν τους ασθενείς και τους φροντιστές τους

Στους ασθενείς και τους φροντιστές τους ήταν αφιερωμένη η φετινή 7η Παγκόσμια Εβδομάδα Ασθενών (Global Patient Week), ο παγκόσμιος εταιρικός θεσμός της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Bristol Myers Squibb, που τιμά τους ασθενείς και τη συνεισφορά της εταιρείας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

Στο πλαίσιο αυτό, η Bristol Myers Squibb Ελλάδας πραγματοποίησε διαδικτυακή εσωτερική εκδήλωση με κεντρικό μήνυμα «Όλοι μαζί, εργαζόμαστε για τους ασθενείς και εκείνους που τους φροντίζουν», υπενθυμίζοντας στους εργαζόμενους της εταιρείας, τους ασθενείς αλλά και τους φροντιστές τους, ότι δεν σταματά να προσπαθεί να ανακαλύπτει καινοτόμες θεραπευτικές λύσεις.

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι κλήθηκαν να σκεφτούν ένα αγαπημένο τους πρόσωπο, η εμπειρία του οποίου τους κινητοποιεί να εργάζονται για τη βελτίωση της ζωής των ασθενών, είτε αυτό το πρόσωπο πάσχει από κάποιο νόσημα, είτε φροντίζει έναν ασθενή.

Με τη συμμετοχή τους στην εκδήλωση, οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν ότι μαζί με τον ασθενή και ο φροντιστής του, συμπορευόμενος, βιώνει πολλαπλές προκλήσεις και δυσκολίες σε διαφορετικά επίπεδα της καθημερινότητάς του.

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες άκουσαν και συνομίλησαν με ασθενή η οποία πάσχει από β-θαλασσαιμία. Η ίδια η ασθενής μίλησε για το πώς η θεραπεία της άλλαξε ριζικά την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής της, ενώ παράλληλα επεσήμανε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα-πάσχοντες με β-θαλασσαιμία.

Στη συνέχεια, η Κορίνα Πατέλη-Bell, Πρόεδρος του οργανισμού «FailLife -Φροντίδα και Πρόληψη για τον καρκίνο του πνεύμονα» κατέθεσε την εμπειρία της ως σύζυγος-φροντιστής ασθενούς με καρκίνο του πνεύμονα, ο οποίος δυστυχώς δεν βρίσκεται πλέον στη ζωή.

Η κυρία Πατέλη-Bell περιέγραψε όχι μόνο το ψυχικό και συναισθηματικό φορτίο του ατόμου που φροντίζει τον ασθενή, αλλά και τα ανεκπλήρωτα κενά που διαπιστώνει καθώς «βιώνει» τη νόσο παράλληλα με τον ασθενή. Όπως ανέφερε, η εμπειρία της και η τραγωδία της απώλειας του συζύγου της, υπήρξε καταλυτική για την απόφασή της να ιδρύσει τον πρώτο μη κερδοσκοπικό κοινωνικό φορέα στην Ελλάδα που ασχολείται αποκλειστικά με τον καρκίνο του πνεύμονα, με όραμα την ευαισθητοποίηση του κοινού για τη βελτίωση της διαχείρισης της νόσου, από την πρόληψη έως τη θεραπεία.

Στην εκδήλωση συμμετείχε επίσης η Κατερίνα Κουτσογιάννη, ως Πρόεδρος της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας που εκπροσωπεί πάνω από 60 συλλόγους από όλες τις θεραπευτικές κατηγορίες. Η κυρία Κουτσογιάννη επικεντρώθηκε στα επιτεύγματα της Ένωσης κατά την πρώτη διετία λειτουργίας, μέσω της συμβολής στη χάραξη πολιτικής υγείας, της ευαισθητοποίησης των πολιτών, της ενδυνάμωσης των συλλόγων ασθενών, καθώς και του πλούσιου ερευνητικού έργου που ανέπτυξε.

Επισήμανε, ωστόσο, ότι οι προκλήσεις παραμένουν με πιο εξέχουσα την ισότιμη και θεσμοθετημένη συμμετοχή των εκπροσώπων ασθενών στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων, με γνώμονα ένα βιώσιμο και αποτελεσματικό υγειονομικό σύστημα.

Η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της BMS Ελλάδας δήλωσε:

«Ο ετήσιος εορτασμός της Παγκόσμιας Εβδομάδα των Ασθενών είναι ένα ορόσημο της ασθενοκεντρικής κουλτούρας της BMS και του τι σημαίνει να υπηρετούμε τους ασθενείς. Φέτος, αποτίουμε φόρο τιμής και στους φροντιστές των ασθενών. Οι εμπειρίες τους αποτελούν για εμάς μαθήματα ζωής, πηγή έμπνευσης και κίνητρο για να συνεχίσουμε αυτήν την προσπάθεια».

Σχετικά με την Παγκόσμια Εβδομάδα Ασθενών

Η Παγκόσμια Εβδομάδα Ασθενών αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοβουλία της BMS, μέσω της οποίας οι εργαζόμενοι ανά τον κόσμο γνωρίζουν από κοντά τους ασθενείς που έχουν ωφεληθεί από τις καινοτόμες θεραπείες της εταιρείας, βλέποντας, στην ουσία, τα απτά αποτελέσματα της εργασίας τους και τη βελτίωση που επιφέρει στις ζωές των ανθρώπων.

Η αλληλεπίδραση αυτή λειτουργεί ως μία υπενθύμιση της αποστολής τους, γιορτάζει για τους ασθενείς που έχουν βοηθηθεί, ενώ ταυτόχρονα υπογραμμίζει την ανάγκη να συνεχιστεί η προσπάθεια για τους ασθενείς που αναμένουν νέες θεραπευτικές επιλογές.

Ο θεσμός αποτελεί απόδειξη της ισχυρής ασθενοκεντρικής κουλτούρας της εταιρείας, η οποία υπογραμμίζει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση σε κάθε στάδιο ανάπτυξης των θεραπειών της και σε κάθε δραστηριότητά της.

Πηγή: cnn.gr
Facebook
LinkedIn
X
ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης