Blog

Αρχική » Blog » Συνεντεύξεις / Αρθρογραφία » Το μέλλον της εργασίας: Γιατί κάθε εταιρεία πρέπει να ακούει τους Gen Z υπαλλήλους της

Blog

Το μέλλον της εργασίας: Γιατί κάθε εταιρεία πρέπει να ακούει τους Gen Z υπαλλήλους της

Gaelle de la Fosse, Nick Goldberg

«Η επιστροφή στο παλιομοδίτικό στυλ ηγεσίας δεν θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε την επόμενη ύφεση». Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίοι καταλήγουν οι αρθρογράφοι του αμερικάνικου Fortune. Τονίζοντας πως, παρότι η απειλή της ύφεσης έχει μειώσει τα ποσοστά παραιτήσεων, 3 στους 10 εργαζόμενους εξακολουθούν να σκέφτονται να εγκαταλείψουν τις τρέχουσες δουλειές τους.

Το 2023, οι ηγέτες θα πρέπει να επικεντρωθούν στο να γίνουν πιο άμεσα προσβάσιμοι για τους νεότερους υπαλλήλους τους

Ενώ τα εργασιακά περιβάλλοντα πριν από την πανδημία μπορεί να απαιτούσαν η ηγεσία να παραμένει σε μεγάλο βαθμό «αθέατη», η γνώση μας σχετικά με το τι επιθυμούν οι νεότεροι εργαζόμενοι από την ηγεσία δείχνει ότι οι αβέβαιοι καιροί απαιτούν ορισμένες αλλαγές και ότι το να είναι κανείς παρών, προσβάσιμος και συνδεδεμένος με τα νεότερα μέλη του εργατικού δυναμικού είναι σημαντικό για την επιτυχή προετοιμασία για το μέλλον.

Γνωρίζουμε ότι η ικανοποίηση των εργαζομένων εξαρτάται από την αίσθηση ότι ανήκουν στον οργανισμό και την ηγεσία. Ωστόσο, η στροφή που προκλήθηκε από την πανδημία προς την απομακρυσμένη και υβριδική εργασία έχει μπει σα «σφήνα» στην ανθρώπινη σύνδεση. Περίπου το 73% των εργαζομένων της Gen Z εξακολουθούν να αναφέρουν ότι αισθάνονται μοναξιά στην εργασία και το 90% των εργαζομένων λένε ότι δεν θα ενημέρωναν τον προϊστάμενό τους για τις προκλήσεις που σχετίζονται με την εργασία, υπογραμμίζοντας περαιτέρω ένα κενό στη συνδεσιμότητα που πρέπει να αντιμετωπιστεί.

Αυτό το δυνητικό φαινόμενο ντόμινο βρίσκει ιδιαίτερη δυναμική μεταξύ των νεότερων γενεών, με τους εργαζόμενους της Gen Z να είναι 2,5 φορές πιο πιθανό να ανταποκριθούν στην παραίτηση των συναδέλφων τους, ακολουθώντας το παράδειγμά τους.

Αν και οι απαιτήσεις των εργαζομένων της Gen Z έχουν γίνει ξεκάθαρες, ακόμη και οι πιο έμπειροι ηγέτες δεν είναι ικανοί να αντιμετωπίσουν τα μακροχρόνια στερεότυπα προκειμένου να συνδεθούν αυθεντικά με τις ομάδες τους, ειδικά καθώς έχουν μπροστά τους ακόμα περισσότερη αβεβαιότητα.

Το 2023, οι ηγέτες θα πρέπει να επικεντρωθούν στο να γίνουν πιο άμεσα προσβάσιμοι για τους νεότερους υπαλλήλους τους

Ενώ τα εργασιακά περιβάλλοντα πριν από την πανδημία μπορεί να απαιτούσαν η ηγεσία να παραμένει σε μεγάλο βαθμό «αθέατη», η γνώση μας σχετικά με το τι επιθυμούν οι νεότεροι εργαζόμενοι από την ηγεσία δείχνει ότι οι αβέβαιοι καιροί απαιτούν ορισμένες αλλαγές και ότι το να είναι κανείς παρών, προσβάσιμος και συνδεδεμένος με τα νεότερα μέλη του εργατικού δυναμικού είναι σημαντικό για την επιτυχή προετοιμασία για το μέλλον.

Γνωρίζουμε ότι η ικανοποίηση των εργαζομένων εξαρτάται από την αίσθηση ότι ανήκουν στον οργανισμό και την ηγεσία. Ωστόσο, η στροφή που προκλήθηκε από την πανδημία προς την απομακρυσμένη και υβριδική εργασία έχει μπει σα «σφήνα» στην ανθρώπινη σύνδεση. Περίπου το 73% των εργαζομένων της Gen Z εξακολουθούν να αναφέρουν ότι αισθάνονται μοναξιά στην εργασία και το 90% των εργαζομένων λένε ότι δεν θα ενημέρωναν τον προϊστάμενό τους για τις προκλήσεις που σχετίζονται με την εργασία, υπογραμμίζοντας περαιτέρω ένα κενό στη συνδεσιμότητα που πρέπει να αντιμετωπιστεί.

 

Πηγή: fortunegreece.com
Facebook
LinkedIn
X

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

Sign in

No account yet?

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Start typing to see posts you are looking for.