Blog

Αρχική » Blog » Επιχειρηματικά Νέα » Το επόμενο βήμα της Bayer στη ψηφιακή υγεία με νέα επιχειρηματική μονάδα

Blog

Το επόμενο βήμα της Bayer στη ψηφιακή υγεία με νέα επιχειρηματική μονάδα

Η Bayer εγκαινιάζει μια μονάδα υγείας ακριβείας, καθώς αυξάνει τις επενδύσεις του σε ψηφιακά εργαλεία υγείας. Προβάδισμα δίνει στην ανάπτυξη προϊόντων που επιτρέπουν στους ανθρώπους να αναλάβουν μεγαλύτερο έλεγχο της προσωπικής τους υγείας μέσω ψηφιακών λύσεων.

Επιδίωξη είναι οι ψηφιακές λύσεις να διευκολύνουν πιο τεκμηριωμένες επιλογές με βάση προσωπικές γνώσεις και νέους μηχανισμούς παροχής,  όπως μεταδίδει το Fiercehealthcare.com Η νέα επιχειρηματική μονάδα precision health αποτελεί το «επόμενο βήμα της Bayer στην ψηφιακή υγεία», σύμφωνα με τον David Evendon-Challis, επικεφαλής Ε&Α και επιστημονικό υπεύθυνο του τμήματος υγείας καταναλωτών της Bayer.

Τα νέα ψηφιακά προϊόντα περιλαμβάνουν διαγνωστικά, εφαρμογές και θεραπευτικά προϊόντα, που βοηθούν τους καταναλωτές να προβλέπουν, να προλαμβάνουν και να διαχειρίζονται καλύτερα την υγεία τους. Στόχος είναι η εταιρεία να καλύψει το χάσμα μεταξύ της παρακολούθησης, της ευαισθητοποίησης και της διάγνωσης με ψηφιακά εργαλεία υγείας από τη μία πλευρά και της εκπαίδευσης, της θεραπείας και της πρόληψης από την άλλη.

Ειδικότερα, η νέα ομάδα Bayer Precision Health θα εργαστεί για τον εντοπισμό ευκαιριών ψηφιακής και ψηφιακά υποστηριζόμενης υγείας των καταναλωτών. Το  τμήμα θα ενσωματωθεί στην επιχείρηση και θα αποτελείται από ηγέτες με διαφορετικές αρμοδιότητες και τεχνογνωσία. Προσδοκία αποτελεί η αντιμετώπιση ανεκπλήρωτων αναγκών στις βασικές της κατηγορίες για την ανάπτυξη τεκμηριωμένων προϊόντων υγείας ακριβείας στην αγορά που προσφέρουν ολοκληρωμένη αυτοφροντίδα. Για την επίτευξη του στόχου η Bayer  θα συνενώσει τις δυνάμεις της με νεοφυείς επιχειρήσεις και άλλους παρόχους ψηφιακής υγείας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η ψηφιακή υγεία αντιπροσωπεύει μια μεγάλη ευκαιρία στην αγορά για την Bayer, η οποία ανέφερε πωλήσεις περίπου 53 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022. Η εταιρεία έχει αυξήσει τις επενδύσεις της στην ψηφιακή τεχνολογία μέσω συνεργασιών και επέκτασης των δικών της δυνατοτήτων.  Η φαρμακευτική εταιρεία συνεργάστηκε με τον κατασκευαστή ιατρικών chatbot Ada Health για να ενσωματώσει την αξιολόγηση των συμπτωμάτων με βάση την τεχνητή νοημοσύνη σε αρκετές από τις μάρκες της. Ο επιχειρηματικός βραχίονας της Bayer, Leaps by Bayer, ηγήθηκε επίσης του μεγάλου γύρου χρηματοδότησης της Ada Health με 90 εκατομμύρια δολάρια της σειράς Β.

Η Bayer συνεργάστηκε ακόμη με την Huma Therapeutics για να αρχίσει ένα εργαλείο ελέγχου καρδιακών παθήσεων στον ιστότοπο της Bayer Aspirin. Η διαδικτυακή αξιολόγηση έχει ως στόχο να βοηθήσει τους χρήστες να προσδιορίσουν τον κίνδυνο να αναπτύξουν καρδιαγγειακή νόσο μέσα στα επόμενα 10 χρόνια χωρίς εξετάσεις αίματος ή φυσική εξέταση. Το εργαλείο αξιολόγησης παροτρύνει στη συνέχεια τους καταναλωτές να μεταφέρουν τα αποτελέσματα αυτά στους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης για να αρχίσουν ένα πρόγραμμα προληπτικής φροντίδας

Πηγή: virus.com.gr
Facebook
Twitter
LinkedIn

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης