Αυτά αναφέρονται στο 9μηνιαίο report της Convert Group μέσω της πλατφόρμας eRetail Audit που συγκεντρώνει στοιχεία από 97 online φαρμακεία, με τη συμμετοχή 13 από τους 15 μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς.
Σύμφωνα με το report, ενδιαφέρον είναι ότι καταγράφτηκε το Σεπτέμβριο σημαντική μείωση σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, με τους ειδικούς της Convert Group να την αποδίδουν στην πρόσφατη εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας περί ανακοινώσεων μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές, εκπτώσεις, προωθητικές ενέργειες) στα ηλεκτρονικά καταστήματα, επηρεάζοντας φυσικά και τα online φαρμακεία.
Πάντως οι προϊοντικές κατηγορίες που σημείωσαν αυξήσεις σε αξία online αγορών είναι τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (+10%) και τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες (+4%).
Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν τα βρεφικά και παιδικά είδη κατά 2% και τα προϊόντα υγείας (κατά 21%) λόγω της χαμηλής ζήτησης σε μάσκες προστασίας και διαγνωστικά τεστ κορονοϊού.