10o Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing
«Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο»
Το 11ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing με θέμα: «Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο» διεξήχθη στις 10-12 Φεβρουαρίου 2016 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
Η διερεύνηση των προκλήσεων και των προοπτικών που αναδεικνύει η ενδυνάμωση της ασθενοκεντρικής κουλτούρας στο σύγχρονο, ταχύτατα μεταβαλλόμενο και επιχειρηματικό περιβάλλον τέθηκαν επί τάπητος στο 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing. Συζητήθηκαν θέματα που άπτονται της σχέσης ασθενούς – ιατρού – φαρμακοβιομηχανίας, από την οπτική του ιατρού, του φαρμακοποιού και του υπεύθυνου marketing στις φαρμακευτικές εταιρείες. Επιπλέον, εξετάστηκε ο ρόλος των μελετών καθημερινής κλινικής πρακτικής στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών των ασθενών, η σημασία της αξιοποίησης των νέων εργαλείων ψηφιακού marketing, αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του μοντέλου ιατρικής ενημέρωσης, βάσει των νέων συνθηκών που διαμορφώνονται στο πεδίο.
Στο 10ο Συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 850 σύνεδροι, εκ των οποίων: στελέχη φαρμακευτικών εταιρειών και εκπρόσωποι της επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας, συλλόγων ασθενών και Φορέων Υγείας.
Τα Συμπεράσματα του Συνεδρίου, μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω βίντεο: