Σύμφωνα με το fiercepharma, η Sanofi βρίσκεται στα πρώτα στάδια κυκλοφορίας για δύο «πρώτα στην κατηγορία» και «καλύτερα στην κατηγορία» φάρμακα, όπως τα αποκαλεί ο Paul Hudson. Πρόκειται για το φαρμακευτικό σκεύασμα Altuviiio κατά της αιμορροφιλίας Α και του Beyfortus, εντός αντισώματος που έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τα βρέφη από τον RSV. Μολονότι τα δύο αυτά σκευάσματα δεν έχουν καταφέρει ακόμα να σημειώσουν υψηλές πωλήσεις, τα στελέχη της φαρμακευτικής δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές.
Η διάθεση των φαρμάκων αναμένεται να αυξηθεί φέτος και έως το τέλος του έτους, σύμφωνα με τον Paul Hudson, αναμένεται ότι εταιρεία να βρίσκεται σε «νέα, σταθερή κατάσταση». Πλέον, η αναδιοργάνωση της Sanofi προβλέπει «νέα λανσαρίσματα, νέα δεδομένα και καινοτόμα φάρμακα», όπως προσθέτει.
Λίγο αφότου ο Paul Hudson εντάχθηκε στη Sanofi το 2019, έθεσε σε προτεραιότητα την έρευνα για τον διαβήτη και τις καρδιαγγειακές παθήσεις, ενώ διπλασιάστηκε το δυναμικό σε τομείς όπως η ανοσολογία και τα εμβόλια.
Εκτιμήσεις…
Εκτός από τα λανσαρίσματα του Altuviiio και του Beyfortus της Sanofi, πολλές από τις προσπάθειες της εταιρείας επικεντρώνονται στον “σούπερ σταρ” της ανοσολογίας, το Dupixent. Αφού δημιούργησε 2,32 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2023, το φάρμακο εξακολουθεί να φτάσει τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις παγκοσμίως φέτος, όπως ανέφεραν τα στελέχη της Sanofi.
Το Dupixent έλαβε πρόσφατα θετικά αποτελέσματα από την μελέτη Φάσης 3 για τη Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια. Στο πλαίσιο αυτό, η Sanofi αναμένει να υποβάλει αίτηση προς τις ρυθμιστικές αρχές για αυτήν την ασθένεια το επόμενο έτος.
Όσον αφορά τη συνολική οικονομική απόδοση της εταιρείας, η Sanofi μείωσε τις παγκόσμιες πωλήσεις της κατά 10,22 δισ. ευρώ κατά το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 5,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες. Οι πωλήσεις εξειδικευμένης φροντίδας αυξήθηκαν κατά 18%, κυρίως χάρη στο Dupixent, ενώ τα έσοδα από τα εμβόλια αυξήθηκαν κατά 15% στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου 2022.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις γενικών φαρμάκων μειώθηκαν κατά 11%, όπως ανέφερε η Sanofi στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης. Στο πλαίσιο της εξειδικευμένης φροντίδας, οι πωλήσεις από τον τομέα της νευρολογίας, της ογκολογίας και της ρευματολογίας μειώθηκαν κατά 18% σχεδόν.
Τομείς εστίασης
Η Sanofi έχασε πρόσφατα την αποκλειστικότητα του χαπιού για τη σκλήρυνση κατά πλάκας, Aubagio, στις ΗΠΑ. Επομένως η πτώση των πωλήσεων αυτού του φαρμάκου θα επιβαρύνει την οικονομική απόδοση της εταιρείας καθ’ όλη τη διάρκεια του υπόλοιπου έτους. Ωστόσο, καθώς η Sanofi προχωρά στο υπόλοιπο της δεκαετίας, ο Paul Hudson «υποστηρίζει» πως η εταιρεία διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο, δίχως σημαντικές απώλειες αποκλειστικότητας και δυνατότητες ανάπτυξης.
Συγκεκριμένα, η Sanofi επιχειρεί να γίνει πρωτοπόρος στον κλάδο της ανοσολογίας, επιτυγχάνοντας πωλήσεις άνω των 22 δισεκατομμυρίων ευρώ από αυτόν τον τομέα έως το 2030. Η εταιρεία θέλει επίσης να διπλασιάσει τις πωλήσεις των εμβολίων της έως το 2030, χρησιμοποιώντας τα 5,11 δισεκατομμύρια ευρώ του 2018 ως σημείο εκκίνησης γι’ αυτόν τον στόχο.
Πηγή: healthpharma.gr