Blog

Αρχική » Blog » Ημερίδες / Συνέδρια / Σεμινάρια » Οι επιχειρηματικοί ηγέτες πρέπει να παραδέχονται ότι δεν μπορούν να γνωρίζουν τα πάντα

Blog

Οι επιχειρηματικοί ηγέτες πρέπει να παραδέχονται ότι δεν μπορούν να γνωρίζουν τα πάντα

Αποστολή: 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Στις εξαιρετικά σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρηματικοί ηγέτες, καθώς και τις αποφάσεις που πρέπει να λάβουν ούτως ώστε να διασφαλίσουν ότι οι εταιρείες τους μπορούν να ανταπεξέλθουν δυναμικά στις σύγχρονες απαιτήσεις, ήταν αφιερωμένο το πάνελ που διεξήχθη στο 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Στην αρχική της τοποθέτηση, η Αναστασία Παρετζόγλου έθεσε το πλαίσιο της συζήτησης κάνοντας λόγο για μια έννοια η οποία ακούγεται πολύ στις αίθουσες του φετινού Φόρουμ και ακούει στο όνομα «πολυκρίση». Μια κατάσταση η οποία κλιμακώθηκε από την περίοδο της πανδημίας και κορυφώθηκε μετά την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία και την εκτόξευση των τιμών ενέργειας και του πληθωρισμού σε όλο τον κόσμο.

Για τον επικεφαλής της EY Greece, ένα ακόμη εξαιρετικά δύσκολο πρόβλημα που καλούνται όλες οι επιχειρήσεις να επιλύσουν, έχει να κάνει με την αγορά εργασίας και την ανεύρεση εξειδικευμένων ταλέντων τα οποία θα καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες που συμβαδίζουν απόλυτα με την εξέλιξη της τεχνολογίας. «Αυτή είναι ίσως και η μεγαλύτερη πρόκληση για το μέλλον» τόνισε. Καταλήγοντας, δεν παρέλειψε να προσθέσει στη λίστα των καίριων ζητημάτων που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι επιχειρηματικοί ηγέτες σήμερα, το ζήτημα της υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών. Συνέστησε, μάλιστα, στους επιχειρηματίες να προσέξουν πολύ το σωστό timing εφαρμογής των τεχνολογιών αυτών. Καταλήγοντας, σημείωσε ότι στο τέλος της μέρας ένας ηγέτης πρέπει να λειτουργεί υπό συνθήκες πίεσης, να είναι προσαρμοστικός στα νέα δεδομένα και να διακατέχεται από το χάρισμα της ενσυναίσθησης.

Μιλώντας για τη σημαντικότερη πρόκληση που κλήθηκε να αντιμετωπίσει όντας στο τιμόνι της Mastercard, ο Παναγιώτης Πολύδωρος υπενθύμισε πόσο διαφορετικές είναι σήμερα οι συνθήκες στον τομέα των ψηφιακών πληρωμών. Από την εποχή με τις κάρτες με τις μαγνητικές ταινίες, έχουμε φτάσει σήμερα στις ανέπαφες συναλλαγές ή ακόμη και στις ψηφιακές αγορές στον κόσμο του metaverse, σχολίασε χαρακτηριστικά. Στάθηκε, επίσης, στα οφέλη της εξέλιξης των ψηφιακών πληρωμών για την εθνική οικονομία, παραθέτοντας τα στοιχεία των τελευταίων ετών για την Ελλάδα. Όπως είπε, το 2019 τα έσοδα από τη χρήση ηλεκτρονικών πληρωμών -ιδιαίτερα από τους ξένους επισκέπτες στη χώρα μας- έφτασαν τα 300 εκατ. ευρώ, δίνοντας έτσι μια διαφορετική διάσταση για το πώς μπορεί να κερδίσει ακόμη περισσότερα ο ελληνικός τουρισμός.

Charlotte Foucteau, Γιώργος Παπαδημητρίου και Παναγιώτης Πολύδωρος συμφώνησαν, τέλος, ότι οι επιχειρηματικοί ηγέτες οφείλουν να παραδέχονται ότι δεν είναι ικανοί να γνωρίζουν τα πάντα, και πως ο απώτερος στόχος της βιώσιμης ανάπτυξης δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μια μονοδιάστατη έννοια, αλλά ως μια αλληλουχία ζητημάτων τα οποία προφανώς και απαιτούν ευρύτερες συστημικές λύσεις. Πρέπει, όμως, και από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις να κάνουν τα πάντα ούτως ώστε να αποβάλλουν πλήρως το παλαιό μοντέλο της αποκλειστική λογοδοσίας στους μετόχους, και να στραφούν προς τις ανάγκες των κοινωνιών εντός των οποίων δρουν και αναπτύσσονται.

Πηγή: fortunegreece.com
Facebook
Twitter
LinkedIn

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης