Blog

Αρχική » Blog » Επιχειρηματικά Νέα » Νέα καμπάνια από Amgen Hellas και Phocus

Blog

Νέα καμπάνια από Amgen Hellas και Phocus

In its manufacturing operation, Amgen plans to deploy "cobots," or collaborative robots, that will work alongside employees. (Amgen)

Στον «αέρα» βρίσκεται νέα καμπάνια της Amgen Hellas, την οποία «υπογράφει» η Phocus και στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού αναφορικά με την πρόληψη της οστεοπόρωσης. Στο τηλεοπτικό σποτ «πρωταγωνίστρια» είναι η ταινία περιτυλίγματος «Εύθραυστον».

Σύμφωνα με το δημιουργικό σκεπτικό της καμπάνιας, η ταινία περιτυλίγματος προσπερνά διάφορα εύθραυστα αντικείμενα, όπως ένα βάζο, ένα ζευγάρι γυαλιά οράσεως και μια τσαγιέρα, καταλήγοντας να τυλιχτεί γύρω από τα εύθραυστα οστά του χεριού μιας «ανυποψίαστης γυναίκας».

Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει την αξία της πρόληψης της οστεοπόρωσης καθώς πρόκειται για μια μία «σιωπηρή» νόσο που δεν παρουσιάζει πρώιμα συμπτώματα. Η διάγνωση γίνεται συνήθως ύστερα από ένα κάταγμα, όταν δηλαδή η νόσος έχει πια εξελιχθεί και τα οστά έχουν αποδυναμωθεί.

Για τους παραπάνω λόγους, η Amgen Hellas καλεί το κοινό να ενημερωθεί για την πρόληψη της οστεοπόρωσης στο geraosta.gr. Το wave της εκστρατείας θα διαρκέσει έως και τα τέλη Οκτωβρίου ενώ στο media plan περιλαμβάνονται όλοι οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί. Η εταιρεία που ανέλαβε την παραγωγή του TVC είναι η Correct.

Πηγή: marketingweek.gr
Facebook
LinkedIn
X
ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης