Blog

Αρχική » Blog » Έρευνες / Μελέτες » Κόστος ζωής και περιβάλλον «περιορίζουν» τους καταναλωτές

Blog

Κόστος ζωής και περιβάλλον «περιορίζουν» τους καταναλωτές

Πιο «προσεκτικά» θα κινηθούν οι καταναλωτές φέτος τα Χριστούγεννα, τόσο από οικονομικής, όσο και από φιλικής προς το περιβάλλον πλευράς, αναφέρει η τελευταία έκδοση της έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI).

Μεταξύ άλλων, 58% ανησυχούν πολύ για το αυξανόμενο κόστος ζωής, 59% αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους και 53% είναι πρόθυμοι να καλύψουν τις εμπειρίες που έχασαν λόγω της πανδημίας. Επιπρόσθετα, 37% θα αγοράσουν λιγότερα τρόφιμα για εορταστικά γεύματα, για να αποφύγουν τη σπατάλη, ενώ 44% θα χρησιμοποιήσουν λιγότερο εορταστικό φωτισμό και διακόσμηση.

Το 67% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να επισκευάζουν τα υπάρχοντά τους αντί να αγοράζουν καινούρια, με το 45% να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τη χρησιμότητα των προϊόντων που αγοράζουν.

Πηγή: marketingweek.gr
Facebook
LinkedIn
X

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

Sign in

No account yet?

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Start typing to see posts you are looking for.