Πιο «προσεκτικά» θα κινηθούν οι καταναλωτές φέτος τα Χριστούγεννα, τόσο από οικονομικής, όσο και από φιλικής προς το περιβάλλον πλευράς, αναφέρει η τελευταία έκδοση της έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI).
Ενδεικτικά, 52% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ξοδεύουν λιγότερα σε μη βασικά καταναλωτικά αγαθά, ενώ 44% θα χρησιμοποιήσουν λιγότερο εορταστικό φωτισμό και διακόσμηση στα σπίτια τους. Τα ευρήματα διαπιστώνουν ότι οι δύο ισχυρότερες ομάδες καταναλωτών είναι οι Affordability first και Planet first, καθώς αντιπροσωπεύουν, η κάθε μία, το 25% του συνόλου των συμμετεχόντων.
Μεταξύ άλλων, 58% ανησυχούν πολύ για το αυξανόμενο κόστος ζωής, 59% αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους και 53% είναι πρόθυμοι να καλύψουν τις εμπειρίες που έχασαν λόγω της πανδημίας. Επιπρόσθετα, 37% θα αγοράσουν λιγότερα τρόφιμα για εορταστικά γεύματα, για να αποφύγουν τη σπατάλη, ενώ 44% θα χρησιμοποιήσουν λιγότερο εορταστικό φωτισμό και διακόσμηση.
Το 67% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να επισκευάζουν τα υπάρχοντά τους αντί να αγοράζουν καινούρια, με το 45% να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τη χρησιμότητα των προϊόντων που αγοράζουν.
Πηγή: marketingweek.gr