Ένα «full agency review», όπως το αποκαλεί η ίδια, πραγματοποιεί η Pfizer, το οποίο περιλαμβάνει τους λογαριασμούς media, δημιουργικού, PR και άλλων τομέων. Η διαδικασία διεξάγεται σε διεθνές επίπεδο και θα τελεί υπό την in-house επίβλεψη του CMO Drew Panayiotou, ο οποίος εντάχθηκε στην εταιρεία πέρυσι. Η φαρμακοβιομηχανία έχει συνεργαστεί κατά καιρούς με πολυάριθμα agencies σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Assembly και Carat για τα media και VMLY&R και Grey για το creative.
«Ο νέος CMO της Pfizer διενεργεί review όλων των agencies της εταιρείας, ως μέρος του συνεχούς μετασχηματισμού της, προκειμένου να γίνει η καλύτερη στον επιστημονικό κλάδο. Η εταιρεία θα επιδιώξει επίσης να προσλάβει ταλέντα σε μια σειρά από ρόλους για να συμπληρώσει την προσπάθεια», ανέφερε σχετική ανακοίνωση.
Πηγή: marketingweek.gr