Με σύνθημα «Δες το ντε!» η καμπάνια της GIVMED μας καλεί να προχωρήσουμε στη δωρεά φαρμάκων για παιδιά. Προσδοκία της ενημερωτικής εκστρατείας είναι η αφύπνιση και ενεργοποίηση του κοινού να προσφέρει φάρμακα, ή και προϊόντα υγείας που δε χρειάζεται.
Κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας είναι ο αγαπημένος ηθοποιός Γιώργος Πυρπασόπουλος προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες να δωρίσουν φάρμακα που παραμένουν αχρησιμοποίητα στο ντουλάπι, ώστε να ευνοηθούν παιδιά.
Ενδεικτικό είναι ότι στην χώρα μας εκτιμάται ότι σε ετήσια βάση 34.000.000 κουτιά φαρμάκων ξεχνιούνται στα συρτάρια μας, τα οποία λήγουν και πετιούνται αναξιοποίητα.
Την ίδια στιγμή, 1.900.000 άνθρωποι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και χιλιάδες παιδιά στερούνται την πρόσβαση σε φάρμακα που έχουν ανάγκη.
Τη τελευταία οκταετία το GIVMED προσπαθεί να εξασφαλίσει την πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα.
Τη τελευταία τριετία με τη στήριξη της UNICEF Greece (unicef.org/greece), το GIVMED υλοποιεί πρόγραμμα με στόχο παιδιά να λαμβάνου τη φαρμακευτική αγωγή τους και να καλλιεργούν τις βασικές γνώσεις σχετικά με τα φάρμακα και τα εμβόλια.
Το Ινστιτούτο Prolepsis (prolepsis.gr) συνεργάζεται στην ανάπτυξη των εκπαιδευτικών δράσεων σχετικά με τα φάρμακα και τα εμβόλια. Στο πνεύμα αυτό, η νέα καμπάνια του GIVMED «Δες το ντε!» ενθαρρύνει τους Έλληνες για τη δωρεά φαρμάκων για παιδιά.
Πηγή: news4health.gr