Blog

Αρχική » Blog » Έρευνες / Μελέτες » Διαδίκτυο: 7,8 εκατ. οnline Ελληνες εν δυνάμει αγοραστές προϊόντων και υπηρεσιών

Blog

Διαδίκτυο: 7,8 εκατ. οnline Ελληνες εν δυνάμει αγοραστές προϊόντων και υπηρεσιών

Στο 95% φτάνουν πλέον οι οnline Έλληνες, αποτελώντας ένα πλήθος 7.811.000 εν δυνάμει καταναλωτών προϊόντων και υπηρεσιών.

Κάνοντας καθημερνά τις αγορές τους από ηλεκτρονικά καταστήματα, τις συναλλαγές τους με τράπεζες αλλά και το με το Δημόσιο, επηρεάζονται σημαντικά, με την προσέγγιση μέσω ηλεκτρονικής διαφήμισης να οδηγεί τους τέσσερις στους δέκα καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία της τελευταίας έρευνας της Focus Bari, να δίνουν ιδιαίτερη σημασία όταν τους ενδιαφέρει ένα προϊόν.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο ηλεκτρονικός τρόπος συναλλαγών ενισχύεται χρόνο με τον χρόνο ανοίγοντας τη βεντάλια σε όλο το φάσμα των ηλικιών. Αν και τα φυσικά καταστήματα συγκεντρώνουν το 95% των καταναλωτών, ήδη σχεδόν οι οκτώ στους δέκα (78%) είναι και on line αγοραστές, ενώ το 66% των Ελλήνων κάνουν χρήση του e-banking, το 51% συναλλαγές με το Δημόσιο και το 73% αξιοποιεί τις δυνατότητες του Διαδικτύου ως μέσου επικοινωνίας.

Η ψηφιακή αυτή επέκταση στην Ελλάδα, η οποία στις ηλικίες από 13 έως και 44 ετών έφτασε το 2022 στο 100% και σε μεγαλύτερες ηλικίες άνω των 65 ετών στο 80% παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2021 46%, μεταμορφώνει το Διαδίκτυο σε σημαντική πηγή πληροφόρησης σε θέματα που αφορούν τους καταναλωτές, διαμορφώνοντας παράλληλα και τις καταναλωτικές τάσεις και δημιουργώντας καταναλωτές που είναι ανυπόμονοι και συχνά απαιτητικοί. Το 74% των χρηστών – καταναλωτών το αξιοποιεί ως πηγή πληροφοριών με το ποσοστό αυτό να φτάσει στο 79% για τις ηλικίες μεταξύ 25-34 ετών.

Η διαφήμιση

Με δεδομένο ότι οι εννέα στους δέκα θεωρούν ότι οι διαφημίσεις είναι χρήσιμες, το 62% εκτιμά ότι δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες, με σχεδόν τέσσερις στους δέκα να δηλώνουν ότι λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.

Στα σύγχρονα κανάλια, δεδομένης της εκτεταμένης χρήσης του Ιντερνετ, τα social media, οι ιστοσελίδες, τα newsletters αλλά και οι influencer καμπάνιες αποτελούν οχήματα για την ενημέρωση των καταναλωτών σε σχέση με τις καταναλωτικές τάσεις και τα νέα προϊόντα. Μάλιστα στην ιεράρχηση της επιρροής τα social media είναι πρώτα με 47% ενώ οι καμπάνιες των influencers στην τελευταία με 39%.

Πάντως οι έλληνες καταναλωτές φαίνεται να εκτιμούν την ποιότητα αλλά όχι την ποσότητα των διαφημίσεων, ειδικά στο digital περιβάλλον, δηλώνοντας πως είναι ενοχλητικές σε ποσοστό έως και 40%.

Πηγή: ot.gr
Facebook
Twitter
LinkedIn

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης