Blog

Αρχική » Blog » Επιχειρηματικά Νέα » Bristol Myers Squibb: Gold και Platinum βραβεία η καμπάνια για την θαλασσαιμία στα Healthcare Business Awards

Blog

Bristol Myers Squibb: Gold και Platinum βραβεία η καμπάνια για την θαλασσαιμία στα Healthcare Business Awards

   Aπό αριστερά:
Σοφοκλής Χάνος, Patient Advocacy & Communications Manager, BMS Greece,
Δρ. Αντώνιος Αυγερινός, Φαρμακοποιός, Διδάκτωρ Φαρμακευτικής, Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού,
Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead BMS Greece

Δύο κορυφαίες διακρίσεις απέσπασε στα Healthcare Business Awards 2022 η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb Ελλάδαςγια την καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;». 

Ειδικότερα, η καμπάνια έλαβε βραβείο GOLD στην κατηγορία «Επικοινωνία» της θεματικής ενότητας «Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις», καθώς και το βραβείο PLATINUM, το οποίο αποτελεί την ύψιστη διάκριση στη συγκεκριμένη ενότητα. H σημαντική αυτή διπλή διάκριση, επιβραβεύει την έμπρακτη και συστηματική συμβολή της BMS στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού για την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας και στην υποστήριξη των δικαιωμάτων των ασθενών που υποβάλλονται σε συχνές μεταγγίσεις αίματος.

Η καμπάνια, η οποία  υλοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) και τελεί υπό τις αιγίδες της Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Αιματολογίας–Ογκολογίας (ΕΕΠΑΟ) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας (ΕΟΘΑ), έχει σκοπό να υπογραμμίσει το διογκούμενο πρόβλημα της ανεπάρκειας μονάδων αίματος στην Ελλάδα και να αναδείξει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα άτομα με β-θαλασσαιμία, γνωστή και ως μεσογειακή αναιμία, η ζωή των οποίων κυριολεκτικά εξαρτάται από τις μεταγγίσεις. Ταυτόχρονα, οι πολίτες παρακινούνται να συμβάλλουν ενεργά στην προσπάθεια διασφάλισης επάρκειας αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Τα μηνύματα της καμπάνια μεταφέρονται στο κοινό μέσω του ενημερωτικού ιστότοπου www.kapoioixreiazontaiaima.gr, όπου υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για τη θαλασσαιμία, ενημέρωση για την εθελοντική αιμοδοσία, αλλά και ένα διαδραστικό ενημερωτικό παιχνίδι. Η εκστρατεία πλαισιώνεται από ενέργειες τηλεοπτικής, ραδιοφωνικής και έντυπης προβολής, τόσο στην Αθήνα όσο και σε ακόμη πέντε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, καθώς και δραστηριοποίηση στα social media, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο αριθμός των ανθρώπων που ευαισθητοποιούνται ώστε να προσφέρουν τακτικά αίμα. Επιπρόσθετα, η καμπάνια που ολοκληρώνεται στο τέλος του τρέχοντος έτους, καταλήγει με την ενέργεια δωρεάς της BMS Ελλάδας προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (ΠΟΣΕΑ), ως ένδειξη «ευχαριστώ» προς όλους τους εθελοντές αιμοδότες σε όλη την ελληνική επικράτεια που στέκονται εμπράκτως ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο πλευρό όσων συνανθρώπων μας χρειάζονται αυτό το πολύτιμο αγαθό – δώρο που θα τους προσφέρει μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Η Ελισάβετ Προδρόμου, Γενική Διευθύντρια Bristol Myers Squibb Ελλάδας, δήλωσε: Η σημαντική διάκριση της καμπάνιας «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;» στον καταξιωμένο θεσμό Healthcare Business Awards, αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για όλους εμάς στη BMS Ελλάδας. Πρόκειται για την αναγνώριση της πολυδιάστατης προσπάθειας για την εδραίωση μιας ισχυρής νοοτροπίας εθελοντικής αιμοδοσίας στη χώρα μας, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των εξαρτώμενων από μεταγγίσεις ασθενών. Έχοντας ως έμπνευση το σθένος τους απέναντι στις προκλήσεις που δημιουργούν συνδυαστικά το φορτίο της νόσου και η ανεπάρκεια μονάδων αίματος, θα συνεχίσουμε να προβάλλουμε την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας, παραμένοντας ταυτόχρονα προσηλωμένοι στη διασφάλιση της πρόσβασης κάθε ασθενούς σε νέας γενιάς καινοτόμες θεραπείες που βελτιώνουν τη ζωή τους».

Αξίζει να σημειωθεί ότι την καμπάνια «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;» σχεδίασε και υλοποιεί η Weber Shandwick.


Πηγή: thedailyhealth.gr
Facebook
LinkedIn
X

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης