
6 ανασταλτικοί παράγοντες στην αγορά γενοσήμων
Το 2020, η παγκόσμια φαρμακευτική αγορά αποτιμήθηκε σε 1,27 τρισ. δολ. με την αγορά των γενοσήμων να αντιστοιχεί στα 387,92
Το 2020, η παγκόσμια φαρμακευτική αγορά αποτιμήθηκε σε 1,27 τρισ. δολ. με την αγορά των γενοσήμων να αντιστοιχεί στα 387,92
Η Dr. Schär ανακοινώνει την έναρξη της καινούριας της καμπάνιας με τίτλο: «Μήπως φταίει η γλουτένη;». Η 360° καμπάνια υλοποιείται με μια σειρά από δράσεις και απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες με στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την κοιλιοκάκη, τα συμπτώματα και τις συνέπειές της.
Συνέντευξη εφ΄ όλης της ύλης στο Αθηναϊκό Πρακτεορείο και τον δημοσιογράφο Μ. Κεφαλογιάννη έδωσε ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στον δημοσιογράφο Μιχάλη Κεφαλογιάννη
Σημαντικές αδυναμίες και εμπόδια καταγράφει για την Ελλάδα ειδική έρευνα, που αφορά τους καρκινικούς βιοδείκτες. Πρόκειται για ειδικές γενετικές εξετάσεις, το αποτέλεσμα των οποίων καθορίζει ποια θεραπεία ενδείκνυται σε κάθε ασθενή.
H Novo Nordisk Hellas, εγκαινιάζει το νέο εταιρικό ιστότοπο της: www.novonordisk.gr, στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας.
Η GENESIS Pharma, ηγέτιδα εταιρεία φαρμακευτικής βιοτεχνολογίας που δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ανακοίνωσε την έναρξη της αποκλειστικής συνεργασίας της με την Seagen Inc., μια διεθνή φαρμακευτική εταιρεία βιοτεχνολογίας που ανακαλύπτει, αναπτύσσει και διαθέτει πρωτοποριακά φάρμακα για την αντιμετώπιση του καρκίνου.
Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Δρ. Άλμπερτ Μπουρλά, CEO της Pfizer και της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν οι προτεραιότητες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινότητα των ασθενών σε τοπικό, αλλά και διεθνές επίπεδο.
Μια σημαντική διάκριση απέσπασε η CSL Behring στα φετινά Social Media Awards, καθώς βραβεύτηκε με Silver award στην κατηγορία Best in Beauty, Health & Pharma για την καμπάνια #Put_a_period_to_bad_periods, για τη νόσο Von Willebrand. Τα βραβεία Social Media Awards ξεχωρίζουν και επιβραβεύουν κάθε χρόνο τις βέλτιστες πρακτικές, τις καινοτόμες δράσεις και τις αποτελεσματικές πρωτοβουλίες digital marketing.
Δράσεις σε συνεργασία με τοπικούς παράγοντες και φορείς για την αύξηση της εμβολιαστικής κάλυψης, ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, κατά την ενημέρωση για το Εθνικό Σχέδιο εμβολιαστικής κάλυψης για τη νόσο COVID-19.
Ένα νέο και ολοκληρωμένο εργαλείο επιδημιολογικής επιτήρησης της νόσου COVID-19 ανέπτυξαν οι επιστήμονες του Κέντρου Προληπτικής Ιατρικής και Μακροβιότητας του
Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;
Εγγραφείτε τώρα