Εκστρατείες Ενημέρωσης Κοινού

Janssen Ελλάδος: «Με τον προστάτη δεν αστειευόμαστε»

Η καμπάνια με τίτλο «Με τον Προστάτη Δεν Αστειευόμαστε» εξελίσσεται μέσα από την ομώνυμη επίσημη ιστοσελίδα και τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ.) και του Συλλόγου Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων Ιατρών Αθηνών (Κ.Ε.Φ. Ι).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Επιστημονικά και Προϊοντικά Νέα

Η αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών, παγκόσμια απειλή για την δημόσια υγεία

Τα επιστημονικά δεδομένα τα οποία παρουσίασε η Ελληνική Εταιρεία Έρευνας και Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ) σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε εν όψει της Ευρωπαϊκής Ημέρας Ενημέρωσης κατά των Αντιβιοτικών, στις 18 Νοεμβρίου, δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Επιχειρηματικά Νέα

Lavipharm: Συνεργασία με την TIKUN Europe για προϊόντα φαρμακευτικής κάνναβης

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, οι νέες προϊοντικές σειρές της TIKUN Europe αφορούν τόσο στα τελικά προϊόντα φαρμακευτικής κάνναβης που θα παράγονται αποκλειστικά στο εργοστάσιό της στην Ελλάδα, όσο και στη νέα, εξειδικευμένη σειρά συμπληρωμάτων διατροφής κανναβιδιόλης/CBD 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Εκστρατείες Ενημέρωσης Κοινού

Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: #EinaiStoDikoSouXeri (να προλάβεις τις επιπλοκές του)

Σε συνέντευξη τύπου, που πραγματοποιήθηκε ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη στις 14 Νοεμβρίου 2022 στο Σεράφειο Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ο κ. Ολύμπιος Παπαδημητρίου, Γενικός Διευθυντής της Novo Nordisk Hellas και Πρόεδρος του Σ.Φ.Ε.Ε. τόνισε:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Ημερίδες / Συνέδρια / Σεμινάρια

6ο Συνέδριο Ομίλου ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Η υπεραξία του φαρμακείου στη νέα εποχή

Τα άκρως αποκαλυπτικά στοιχεία των δύο πανελλαδικών δημοσκοπήσεων που πραγματοποίησε ο Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ σε συνεργασία με την εταιρεία Alco, τόσο σε πολίτες της επικράτειας όσο και σε φαρμακοποιούς, θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του 6ου Συνεδρίου του Ομίλου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Συνεντεύξεις / Αρθρογραφία

Καμπάνια για τις ελλείψεις φαρμάκων πραγματοποιούν οι φαρμακοποιοί

Οι ελλείψεις φαρμάκων, που αποτελούν πρωταρχικό ζήτημα δημόσιας υγείας και το μεγαλύτερο πρόβλημα της καθημερινότητας των φαρμακοποιών, είναι το θέμα της καμπάνιας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »