
Γιατί εξαφανίστηκε μέρος των γενοσήμων από την Ευρώπη
“Τα στοιχεία έδειξαν ότι ολόκληρη η αλυσίδα εφοδιασμού γενόσημων φαρμάκων υφίσταται έντονες πιέσεις, με τις τιμές να μειώνονται φτάνοντας στο όριο της βιωσιμότητάς τους.
“Τα στοιχεία έδειξαν ότι ολόκληρη η αλυσίδα εφοδιασμού γενόσημων φαρμάκων υφίσταται έντονες πιέσεις, με τις τιμές να μειώνονται φτάνοντας στο όριο της βιωσιμότητάς τους.
Ως μια από τις κορυφαίες εργοδότριες εταιρείες, με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, αναδείχθηκε η φαρμακευτική εταιρεία BAUSCH + LOMB Ελλάδας, καταλαμβάνοντας την 3η θέση, στην κατηγορία εταιρειών με 50-250 εργαζόμενους, στο πλαίσιο της έρευνας Best Workplaces™ 2023.
Στόχος της συμφωνία είναι η Boehringer Ingelheim να αξιοποιήσει τις δυνατότητες ανακάλυψης νέων θεραπευτικών προϊόντων μέσω της Ginkgo, επιταχύνοντας τη διαδικασία ανακάλυψης και ανάπτυξη νέων μορίων για την αντιμετώπιση ασθενειών που δεν καλύπτονται από τα συμβατικά φάρμακα.
Σύμφωνα με τον ίδιο, με τη δραστηριοποίηση μέσα σε μια κατακερματισμένη λιανική φαρμακευτική αγορά, με τις γνωστές γεωγραφικές ιδιομορφίες και τα χιλιάδες φαρμακευτικά σκευάσματα και παραφαρμακευτικά είδη, ο ρόλος των φαρμακαποθηκών αποκτά μεγαλύτερη σημασία για τον έγκαιρο και ασφαλή εφοδιασμό των φαρμακείων και των ασθενών με φαρμακευτικά είδη καθώς και με υγειονομικό υλικό.
Το Συνέδριο προσέλκυσε το ενδιαφέρον πάνω από 450 Ελλήνων και ξένων συμμετεχόντων και ομιλητών που το παρακολούθησαν διαδικτυακά από χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, των ΗΠΑ, αλλά και από όλο τον κόσμο.
Τα κάστανα “της ηπαρίνης” κλήθηκε να βγάλει από τη φωτιά ακόμη μια φορά να βγάλει η Επιτροπή Διαπραγμάτευσης.
Τα κρίσιμα θέματα που τέθηκαν στο «τραπέζι» των συζητήσεων των Υπουργών Υγείας της ΕΕ.
Το Πρόγραμμα, που εξελίσσεται σε θεσμό για το ελληνικό οικοσύστημα καινοτομίας, προσκαλεί ελληνικές startup εταιρείες να παρουσιάσουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις πρωτοποριακής τεχνολογίας, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ζωής των ασθενών.
Αυτά αναφέρει το Fierce Pharma, καταγράφοντας τις 10 πιο δαπανηρές διαφημιστικές καμπάνιες για φαρμακευτικά προϊόντα στις ΗΠΑ, λαμβάνοντας στοιχεία από όλο το φάσμα των επιλογών προβολής (τηλεόραση, έντυπα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και streaming πλατφόρμες) από την εταιρεία διαφημιστικών πληροφοριών Vivvix.
Τα καθαρά κέρδη στο τρίμηνο υποχώρησαν στα 502 εκατ. ευρώ, έναντι 3,7 δισ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα, καθώς η ζήτηση για εμβόλια μειώθηκε εκθετικά.
Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;
Εγγραφείτε τώρα