Συνεντεύξεις / Αρθρογραφία

Η Ιπποκράτειος αντίληψη για την υγεία αναδεικνύεται σε brand name της Ελλάδας στον Τουρισμό Υγείας & Ευεξίας

Το Συνέδριο προσέλκυσε το ενδιαφέρον πάνω από 450 Ελλήνων και ξένων συμμετεχόντων και ομιλητών που το παρακολούθησαν διαδικτυακά από χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, των ΗΠΑ, αλλά και από όλο τον κόσμο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Επιχειρηματικά Νέα

Νέος κύκλος του Προγράμματος start4health του CDI της Pfizer

Το Πρόγραμμα, που εξελίσσεται σε θεσμό για το ελληνικό οικοσύστημα καινοτομίας, προσκαλεί ελληνικές startup εταιρείες να παρουσιάσουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις πρωτοποριακής τεχνολογίας, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ζωής των ασθενών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Συνεντεύξεις / Αρθρογραφία

8 δισ.$ δαπάνησαν οι φαρμακευτικές εταιρείες για τη διαφήμιση φαρμάκων το 2022

Αυτά αναφέρει το Fierce Pharma, καταγράφοντας τις 10 πιο δαπανηρές διαφημιστικές καμπάνιες για φαρμακευτικά προϊόντα στις ΗΠΑ, λαμβάνοντας στοιχεία από όλο το φάσμα των επιλογών προβολής (τηλεόραση, έντυπα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και streaming πλατφόρμες) από την εταιρεία διαφημιστικών πληροφοριών Vivvix. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Συνεντεύξεις / Αρθρογραφία

ΠΕΦ: Μέσω επενδύσεων η αντιμετώπιση των ελλείψεων φαρμάκων και η κάλυψη των Ευρωπαίων ασθενών

Εκδήλωση ανοικτής συζήτησης με θέμα την αναθεώρηση της ευρωπαϊκής φαρμακευτικής νομοθεσίας συνδιοργανώθηκε από τον ευρωβουλευτή κ. Στέλιο Κυμπουρόπουλο και την Medicines for Europe.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
Έρευνες / Μελέτες

Focus Bari: Πόσο μεγάλο είναι το χάσμα γενεών στoν χώρο εργασίας

Υπάρχουν αρκετές διαφορές νοοτροπίας, αξιών, προσδοκιών και οπτικής ζωής -εργασίας μεταξύ των Gen Z, Millennials, Gen X και Boomers, οι οποίες τις διαχωρίζουν και συχνά δυσκολεύουν την μεταξύ τους επικοινωνία και συνεργασία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »