Blog

Άδωνις Γεωργιάδης: Πώς θα λειτουργεί το «1566» –  Οι ανακοινώσεις και οι διευκρινήσεις

Ξεκινάει αύριο Τρίτη 15 Ιουλίου η δωρεάν τετραψήφια τηλεφωνική γραμμή «1566», η οποία θα παρέχει πληροφορίες στους πολίτες για τις υπηρεσίες υγείας όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Πλέον όλες οι τηλεφωνικές γραμμές για την υγεία πάνω από 100 -πλην του 166- καταργούνται καθώς πλέον θα υπάρχει μια ενιαία τηλεφωνική γραμμή το 1566 που δημιουργήθηκε με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης  ύψους 21,8 εκατομμυρίων ευρώ.

Μέσω αυτής της νέας γραμμής οι πολίτες θα μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού με προσωπικούς γιατρούς,  τους συμβεβλημένους γιατρούς με τον ΕΟΠΥΥ, τα Κέντρα Υγείας, τα διαγνωστικά κέντρα, αλλά και να τηλεφωνούν για την αποστολή των ακριβών φαρμάκων κατ΄οίκον. Από το Σεπτέμβριο θα επεκταθεί και στα νοσοκομεία.

«Οτιδήποτε αφορά σε απορία και επιθυμία σας στην υγεία θα το λύνετε από το 1566. Η γραμμή αυτή είναι δωρεάν για τον πολίτη» ανέφερε ο υπουργός Υγείας σε διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε. Και συνέχισε: «Από σήμερα χτίζουμε μια νέα πύλη για την πλοήγηση μέσα στο σύστημα ώστε να κάνουμε τη ζωή των συμπολιτών μας πιο εύκολη τονίζοντας πώς η ιδέα γεννήθηκε από το επιτυχημένο νούμερο του Υπουργείο Εργασίας για τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ».

Το ψηφιακό αυτό έργο, θα συνεχίσει να υπάρχει ενώ όταν τελειώσουν οι πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης θα συντηρείται από υπουργείο Υγείας.

Το έργο θα αναπτυχθεί σε τρεις φάσεις και μέχρι τον επόμενο χρόνο θα έχει ολοκληρωθεί οριστικά.

Αναλυτικότερα:

Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2025 όπου θα εξυπηρετεί τους πολίτες για τα παρακάτω θέματα:

Ενημέρωση για εφημερίες (φαρμακεία/νοσοκομεία)

Εξυπηρέτηση ΗΔΙΚΑ (e-ραντεβού), με δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού σε όλες τις δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, όλους τους συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ γιατρούς, τους Προσωπικούς Γιατρούς και τις δημόσιες δομές Ψυχικής Υγείας

Ενημέρωση για προληπτικές εξετάσεις/εμβολιασμό

Ενημέρωση για παράδοση/παραλαβή φαρμάκων υψηλού κόστους (ΦΥΚ)

Γενική πληροφόρηση για ταξιδιωτική ιατρική

Σύνδεση με Γραμμές Στήριξης

Παράπονα/ Ενημέρωση για καταγγελίες

Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2025 – επέκταση υπηρεσιών

Ιανουάριο – Ιούνιο: Η ολοκλήρωση της κάλυψης για όλες τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας

Να σημειωθεί εδώ ότι το «1566» θα παρέχει 24ωρη δωρεάν εξυπηρέτηση και δεν πρόκειται να αποθηκεύει προσωπικά δεδομένα των ασθενών. Παράλληλα αναμένεται η αναμονή να μην ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.

Πηγή: healthreport.gr
Facebook
LinkedIn
X