Blog

AbbVie: Καμπάνια «I Am» με ανθρώπινο πρόσωπο και επιστημονικό αποτύπωμα

Στο κέντρο της πρωτοβουλίας βρίσκονται άνθρωποι που ζουν με ψωρίαση, νόσο του Πάρκινσον, αιματολογικούς καρκίνους και άλλες παθήσεις, οι οποίοι παρουσιάζονται όχι μέσα από τη διάγνωση, αλλά μέσα από την προσωπικότητά τους: ένας φίλαθλος, μια ballroom χορεύτρια, ένας trendsetter.

Όπως εξηγεί ο Matt Tritley, αντιπρόεδρος εταιρικού μάρκετινγκ της AbbVie: «Οι άνθρωποι θέλουν να τους βλέπουν και να τους εκτιμούν πέρα από την ιατρική τους ταυτότητα. Ζητούν να αναγνωρίζεται η ατομικότητα και η ζωή τους στο σύνολο, όχι μόνο η ασθένεια».

Η εκστρατεία στοχεύει αφενός στην ανάδειξη της μοναδικότητας κάθε ανθρώπου, αφετέρου στην παρουσίαση του αντίκτυπου που έχουν οι θεραπείες της εταιρείας στην καθημερινότητα των ασθενών. Εξίσου σημαντική είναι η συμμετοχή των εργαζομένων, οι οποίοι τονίζουν πως το έργο τους έχει στο επίκεντρο τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων.

Παράλληλα, η καμπάνια απευθύνεται σε διαφορετικά κοινά. Προς τους ασθενείς και τις οικογένειές τους προβάλλεται «ο θετικός αντίκτυπος που έχουμε στις κοινότητές μας». Προς το εσωτερικό της εταιρείας, ενισχύεται η υπερηφάνεια των 55.000 εργαζομένων, ενώ λειτουργεί και ως εργαλείο προσέλκυσης νέων ταλέντων. Όπως επισημαίνει ο Tritley, «θέλουμε να εμπνεύσουμε ανθρώπους που μοιράζονται τις αξίες μας και έχουν το κίνητρο να δημιουργήσουν λύσεις με πραγματική διαφορά για τους ασθενείς».

Η καμπάνια προβάλλεται σε ψηφιακά μέσα, κοινωνικά δίκτυα και κεντρικές αγορές των ΗΠΑ όπως το Σικάγο, το Σαν Φρανσίσκο και η Βοστώνη. Αποτελεί κομμάτι της στρατηγικής «People. Passion. Possibilities.» και καλύπτει βασικούς θεραπευτικούς τομείς —ανοσολογία, ογκολογία και νευροεπιστήμη— ώστε να υπογραμμιστεί η δέσμευση της AbbVie σε ανεκπλήρωτες ιατρικές ανάγκες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η αποτελεσματικότητα θα παρακολουθείται μέσω συνεχούς έρευνας αγοράς για την αναγνωρισιμότητα και κατανόηση του έργου της.

«Στον πυρήνα όλων βρίσκεται η προσπάθεια να γνωρίσει ο κόσμος καλύτερα ποιοι είμαστε, ποιο είναι το αποτύπωμά μας και πώς βάζουμε πρώτα τους ασθενείς, με καινοτομίες που πηγάζουν από φροντίδα και συμπόνια», καταλήγει ο Tritley.

Πηγή: allabouthealth.gr
Facebook
LinkedIn
X