Blog
Blog
Αξιολόγηση δημόσιων υπηρεσιών: Βελτιώσεις και προκλήσεις στον τομέα Υγείας

Στόχος και των δυο αξιολογήσεων είναι η διασφάλιση της καλύτερης εξυπηρέτησης των πολιτών. Η εσωτερική αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων για το 2024 παρουσίασε θετικά αποτελέσματα στον τομέα της Υγείας. Όπως ανακοίνωσε η υφυπουργός Εσωτερικών Βιβή Χαραλαμπογιάννη:
Βελτιώσεις στον τομέα της Υγείας
Βάσει της εσωτερικής αξιολόγησης, σημειώθηκαν προοδευτικές αλλαγές στο σύστημα υγείας:
– Μείωση κατά 2% των αιτημάτων και παραπόνων των ασθενών έως το τέλος του 2024, συγκριτικά με το 2023.
– Αύξηση κατά 10% των εγκύων που εκπαιδεύονται στον φυσικό τοκετό, τη γονεϊκότητα και τον μητρικό θηλασμό.
– Μείωση κατά 10% των ουρολοιμώξεων που σχετίζονται με ουροκαθετήρες (CAUTI), έως το τέλος του έτους.
Τι δείχνουν τα στοιχεία αξιολόγησης των πολιτών
Στην παρουσίαση του υπουργού Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιου, αναφέρθηκαν στοιχεία από την αξιολόγηση των πολιτών, που καταγράφει την άποψή τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες:
– Οι πολίτες άνω των 65 ετών δίνουν υψηλότερη βαθμολογία (8,7) στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση.
– Οι υπηρεσίες δημοτικών ιατρείων αξιολογούνται με 3,9 συνολικά.
Υψηλότερη βαθμολογία συγκέντρωσαν οι περιοχές :
Ψηφιακές πρωτοβουλίες στον τομέα της Υγείας
Στοιχεία από την αξιολόγηση των πολιτών καταδεικνύουν συνεχείς ανάγκες ψηφιοποίησης και βελτίωσης των υπηρεσιών, με τον τομέα της Υγείας να συγκεντρώνει 447 αιτήματα για βελτιώσεις σε ψηφιακές υπηρεσίες. Οι πολίτες ζητούν:
– Ψηφιακά ραντεβού σε νοσοκομεία και ιατρεία.
– Μεταφορά φακέλου οικογενειακού ιατρού για βελτίωση της περίθαλψης.
Η έρευνα αξιολόγησης: Ένα εργαλείο συνεχούς ανατροφοδότησης
Η Έρευνα Αξιολόγησης που διεξήχθη από τις 6 έως τις 31 Μαΐου 2025, προσφέρει ανώνυμα δεδομένα για την καθημερινότητα των πολιτών, δίνοντας στους φορείς, υπουργεία και την αυτοδιοίκηση μια άμεση εικόνα για τις ανάγκες του πληθυσμού. Στην έρευνα συμμετείχαν 64.789 πολίτες από 327 δήμους. Σημειώνεται ότι η έρευνα διεξάγεται κάθε έξι μήνες για συνεχή ανατροφοδότηση των υπηρεσιών. Η αξιολόγηση αναδεικνύει σημαντικές βελτιώσεις, αλλά και τομείς όπου απαιτούνται περαιτέρω παρεμβάσεις, με τη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών υγείας να αποτελεί κεντρική προτεραιότητα για τους πολίτες.
Πηγή: virus.com.gr