Blog

Υπουργείο Υγείας: Τι θα περιλαμβάνει το ερωτηματολόγιο που θα συμπληρώνουν οι πολίτες για την αξιολόγηση του ΕΣΥ

Έτοιμο έχει ήδη το υπουργείο υγείας το ερωτηματολόγιο το οποίο θα καλούνται να συμπληρώνουν σύντομα οι ασθενείς που θα πηγαίνουν στα δημόσια νοσοκομεία προκειμένου να αξιολογούν το σύστημα υγείας.

Πρόκειται για εφαρμογή που βασίζεται στα πρότυπα της ιδιωτικής αγοράς και θα περιλαμβάνει σειρά ερωτήσεων προκειμένου οι ίδιοι οι χρήστες του Εθνικού Συστήματος Υγείας να κρίνουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ειδικότερα με βάση τον σχεδιασμό, από τον Μάιο αναμένεται να ξεκινήσει η αποστολή sms στους ασθενείς που θα παίρνουν εξιτήριο από κάποια δημόσια νοσηλευτική μονάδα, ώστε από κει και πέρα να βαθμολογούν το πώς λειτουργούν τα δημόσια νοσοκομεία.

Το μήνυμα που θα φθάνει στα κινητά των πολιτών θα περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο ο οποίος θα τους παραπέμπει στην πλατφόρμα για την αξιολόγηση των δημόσιων μονάδων υγείας.

Προκειμένου να πιστοποιείται ο χρήστης των υπηρεσιών υγείας, η σύνδεση θα γίνεται μέσω του taxis net όπου και οι ασθενείς θα μπορούν να κάνουν τη δική τους αξιολόγηση.

Ποιες ερωτήσεις θα γίνονται από το υπουργείο Υγείας
Το ερωτηματολόγιο που θα φθάνει στους πολίτες θα περιλαμβάνει 36 ερωτήσεις οι οποίες θα είναι εστιασμένες σύμφωνα με πληροφορίες του HealthReport.gr στην υποδομή μέσα στα δημόσια νοσοκομεία, στις παρεχόμενες υπηρεσίες, στην εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά και στην αναμονή που μπορεί να έχουν μέχρι να φτάσουν στο τμήμα που τους ενδιαφέρει.

Ειδικότερα μεταξύ των ερωτήσεων θα είναι:

-Εάν έμειναν ικανοποιημένοι από τον χώρο που νοσηλεύτηκαν. Εάν δηλαδή το δωμάτιο ήταν καθαρό, διέθετε καθαρά σεντόνια, αλλά και όλες τις απαραίτητες υποδομές για την εξυπηρέτηση του ασθενούς.

-Επίσης εάν τα φαγητά που σερβιρίστηκαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας ικανοποίησαν τον πολίτη.

-Εάν το μπάνιο που υπήρχε στο χώρο ήταν αντίστοιχα καθαρό και αν χρησιμοποιήθηκε και από άλλους ασθενείς.

-Όμως τα ερωτηματολόγια θα περιλαμβάνονται και αξιολόγηση για τις συμπεριφορές μέσα στη μονάδα αλλά και για το αν υπήρχε βοήθεια για την πρόσβαση στα απαραίτητα τμήματα.

-Βασικό κομμάτι στο ερωτηματολόγιο θα είναι και ο χρόνος απόκρισης του συστήματος υγείας, εάν δηλαδή οι ασθενείς είχαν μεγάλη αναμονή μέχρι να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα υγείας τους.

Τα αποτελέσματα που θα προκύπτουν θα αξιολογούνται από το κάθε νοσοκομείο ξεχωριστά, ώστε να γίνονται οι απαραίτητες βελτιώσεις, ενώ θα είναι συγκεντρωμένα και στην ηγεσία του υπουργείου υγείας προκειμένου να υπάρχει εικόνα για το τι συμβαίνει στις δημόσιες μονάδες υγείας και να γίνονται οι απαραίτητες παρεμβάσεις.

Πηγή: healthreport.gr
Facebook
LinkedIn
X