Μετά την απώλεια του ιδρυτή και επίτιμου προέδρου Γιώργου Ι. Στάθη το 26ο Πανελλήνιο Συνέδριο Management Υπηρεσιών Υγείας η ΕΕΜΥΥ συνεχίζει το όραμά του. «Εμπιστευόμαστε -όπως εκείνος μας δίδαξε- τη γνώση και την εμπειρία των μαχόμενων στελεχών του τομέα Υγείας και συζητάμε παραγωγικά, σε συνεδριακό πλαίσιο, τις προκλήσεις της εγχώριας πολιτικής υγείας. Εκείνης της πολιτικής που αναγνωρίζει τον άνθρωπο ως τον πολυτιμότερο πόρο και βάση ανάπτυξης κάθε συστήματος υγείας» αναφέρεται στην ανακοίνωσή της.
Η ΕΕΜΥΥ επισημαίνει ότι «βρισκόμαστε σε μια εποχή, όπου η γενιά Ζ, με τις δικές της διακριτές δεξιότητες και επαγγελματικές προσδοκίες, εισέρχεται στην αγορά εργασίας, ενώ ταυτόχρονα οι ήδη εργαζόμενοι επαγγελματίες υγείας εμφανίζονται απογοητευμένοι από τις συνθήκες εργασίας». Η ΕΕΜΥΥ επικαλείται διεθνείς μελέτες οι οποίες «υπολογίζουν ότι, μέχρι το 2030, ο παγκόσμιος τομέας υγείας θα βρεθεί αντιμέτωπος με την έλλειψη 10 εκατ. εργαζομένων για την επίτευξη του Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης «Καλή Υγεία και Ευημερία» (ΟΗΕ)».
Στην ανακοίνωσή της η ΕΕΜΥΥ καταλήγει ότι «εάν στοχεύουμε, ως ελληνική κοινωνία, στη βιωσιμότητα και στην ανάπτυξη του τομέα υγείας, τότε αυτός ο στόχος πρέπει να συμπεριλάβει και τους εργαζόμενους στην υγεία. Η αναντιστοιχία της ζήτησης με την προσφορά εργασίας ξεκινά από το εκπαιδευτικό σύστημα, περνά μέσα από το επαγγελματικό περιβάλλον της εξουθένωσης και μεγενθύνεται από την απουσία της έννοιας της δίκαιης αμοιβής. Πρέπει να ξεπεράσουμε τα στερεότυπα και να δώσουμε προτεραιότητα στην προσέλκυση και παραμονή του ανθρώπινου δυναμικού».
Τα ετήσια συνέδρια της ΕΕΜΥΥ είναι η μοναδική επιστημονική εκδήλωση για την Πολιτική, την Οικονομία και τη Διοίκηση της Υγείας, που πραγματοποιείται με την αυτοδύναμη πρωτοβουλία των μαχόμενων στελεχών, και δεν εξαρτάται από τη μαζική επιχορήγηση του ιατροβιομηχανικού τομέα. Η διοργάνωση είναι προϊόν της εθελοντικής εργασίας των μελών και φίλων του μη κερδοσκοπικού σωματείου, χωρίς διαμεσολάβηση επαγγελματικού γραφείου εύρεσης χορηγών και υποστήριξης συνεδριακών εκδηλώσεων.
Δείτε το πρόγραμμα: