Φάρμακα: -1,6% (-160,5 χιλ.τμχ.)
Προϊόντα OTC: -5,2% (-138,9 χιλ.τμχ.)
Καλλυντικά: +2,3% (+18,2 χιλ.τμχ.)
Προϊόντα διατροφής: -4,2% (-2,9 χιλ. τμχ.)
Προϊόντα φροντίδας ασθενών: -21% (-165,1 χιλ.τμχ.)
Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με την περίοδο 31/10/22 – 06/11/22 είναι:
Στα Φάρμακα, η κατηγορία των Φαρμάκων κατά των λοιμώξεων για Συστηματική χορήγηση , μειώνεται κατά: -15% (-136 χιλ.τμχ.)
Στα Προϊόντα OTC, τα Αντιβηχικά, μειώνονται κατά: -18,1% (-122,3 χιλ.τμχ.)
Στα Καλλυντικά, τα Προϊόντα Στοματικής Υγιεινής & Φροντίδας, αυξάνονται κατά:
+11,9% (+10,6 χιλ.τμχ.)
Στα Προϊόντα διατροφής, οι Παιδικές Τροφές, μειώνονται κατά:
-11,8 % (-6,3 χιλ.τμχ.)
Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, η κατηγορία των Διαγνωστικών Συσκευών, η οποία περιλαμβάνει τα τεστ Πρωτεϊνών αλλά και τις Χειρουργικές Μάσκες, μειώνεται κατά: -29,4% (-106,1 χιλ.τμχ.)
Τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.
Πηγή: healthdaily.gr