Blog

Αρχική » Blog » Συνεντεύξεις / Αρθρογραφία » Συγκλονιστική η καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη φλυκταινώδη ψωρίαση της Boehringer Ingelheim

Blog

Συγκλονιστική η καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη φλυκταινώδη ψωρίαση της Boehringer Ingelheim

Ένα νέο κομμάτι προστίθεται στη συλλογή «Unwearable Collection» που έχει δημιουργήσει η Boehringer Ingelheim στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο καμπάνιας ευαισθητοποίησης για τη γενικευμένη φλυκταινώδη ψωρίαση.
Τα πρώτα κομμάτια της συλλογής δημιουργήθηκαν πριν τον Απρίλιο του 2022, από τον Ολλανδό γνωστό καλλιτέχνη-σχεδιαστή Bart Hess. Στόχος της συλλογής είναι η παρουσίαση συγκλονιστικών – φρικιαστικών ρούχων από κομμάτια γυαλιού που «εικονοποιούν» τον πόνο και την απομόνωση που αισθάνονται οι ασθενείς με τη νόσο.
Το φετινό κομμάτι που προστέθηκε στη συλλογή είναι δημιουργία σπουδαστών του Fashion Institute of Technology σε συνεργασία με τον Hess και λέγεται «Trapped by Uncertainty». Χρησιμοποιώντας γυαλιά και κρυστάλλους αλλά και πιο «παραδοσιακά» υλικά της μόδας, όπως το τούλι, στόχος τους είναι να δείξουν την πιο κοινή εμπειρία που βιώνουν οι ασθενείς: την αβεβαιότητα και το άγχος για το πώς η νόσος θα επηρεάσει την καθημερινότητά τους και πώς οι άλλοι άνθρωποι τους βλέπουν. Η συλλογή θα εκτεθεί αργότερα μέσα στη χρονιά στην Γκαλερί του Fashion Institute of Technology.
Η γενικευμένη φλυκταινώδης ψωρίαση είναι μια σπάνια δερματική νόσος που εκδηλώνεται με εξάρσεις από επώδυνες και πυώδεις φλύκταινες σε μεγάλες περιοχές του σώματος. Η εταιρεία κυκλοφορεί στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη τη θεραπεία με το μονοκλωνικό αντίσωμα spesolimab.
Πηγή: farmakeutikoskosmos.gr
Facebook
LinkedIn
X

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης