Blog

Αρχική » Blog » Επιχειρηματικά Νέα » Η GSK απέρριψε προσφορά 68 δισ. δολαρίων της Unilever

Blog

Η GSK απέρριψε προσφορά 68 δισ. δολαρίων της Unilever

Σε απόρριψη της προσφοράς, ύψους 50 δισ. βρετανικών λιρών (68,4 δισ. δολάρια) της Unilever για τη μονάδα καταναλωτικών αγαθών προχώρησε η GlaxoSmithKline.

Ο φαρμακευτικός κολοσσός, σε ανακοίνωσή του αναφέρει πως και οι τρεις προσφορές που έκανε η Unilever πέρυσι (η τελευταία ήταν στις 20 Δεκεμβρίου) απορρίφθηκαν όλες «στη βάση ότι υποτίμησαν θεμελιωδώς» τη μονάδα και τις μελλοντικές της προοπτικές.

Η μετοχή της GlaxoSmithKline ενισχύεται 4% έπειτα από την απόρριψη της προσφοράς.

Σημειώνεται πως και οι δύο εταιρείες είχαν επιβεβαιώσει τα σχετικά δημοσιεύματα, με την Unilever να επισημαίνει ότι «η GSK Consumer Healthcare κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της υγείας των καταναλωτών και θα ήταν μια ισχυρή στρατηγική προσθήκη καθώς η Unilever συνεχίζει να αναδιαμορφώνει το χαρτοφυλάκιό της». Ωστόσο, σημείωνε ότι «δεν μπορεί να υπάρξει βεβαιότητα ότι θα επιτευχθεί οποιαδήποτε συμφωνία».

Η GSK σχεδιάζει να αποσχίσει τη μονάδα – γνωστή για προϊόντα όπως το παυσίπονο Advil, η οδοντόκρεμα Sensodyne και η Tums – στα μέσα του 2022. Μετά την ενσωμάτωση των δραστηριοτήτων υγείας της Novartis (το 2015) και της Pfizer (το 2019), η GSK πέτυχε πωλήσεις 9,6 δισ. λιρών (13,1 δισ. δολαρίων) σε ετήσιο επίπεδο το 2021.

Ο όμιλος καταναλωτικών αγαθών Unilever πουλά μια μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων από τη μαγιονέζα Hellmann’s έως το τσάι Lipton και το παγωτό Ben & Jerry’s. Οι πιο γνωστές μάρκες προσωπικής περιποίησης περιλαμβάνουν το σαπούνι Dove και το αποσμητικό Rexona.

Πηγή: insider.gr
Facebook
Twitter
LinkedIn

Newsletter

Μείνετε ενημερωμένοι

ΣΥΝΔΕΣΗ

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος της Ε.Ε.Φα.Μ;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την βέλτιστη εμπειρία περιήγησης στην σελίδα μας.
Πληκτρολογήστε και πατήστε enter για να δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης