Η Zarbis Pharmaceuticals είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη ελληνική φαρμακευτική εταιρεία με πιστοποιημένο εργοστάσιο παραγωγής φαρμακευτικών, καλλυντικών, συμπληρωμάτων διατροφής και ιατροτεχνολογικών προϊόντων στα Μέγαρα Αττικής.
Αναζητεί υποψηφίους για τη θέση Regulatory Affairs & Quality Assurance Manager.
Ευθύνες και αρμοδιότητες θέσης:
- Σύνταξη φακέλων νέων προϊόντων (φαρμακευτικών CTD format, ιατροτεχνολογικών, βιοκτόνων)
- Επικαιροποίηση φακέλων υφιστάμενων προϊόντων (τροποποιήσεις, ανανεώσεις, προσαρμογή σε απαιτήσεις Τρίτων Χωρών)
- Διασφάλιση συμμόρφωσης όλων των διαδικασιών και εγγράφων τεκμηρίωσης με τα τρέχοντα GMPs και τις προδιαγραφές των φακέλων
- Ανάπτυξη κατάλληλων διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών (CAPA)
- Επικεφαλής κατά τη διάρκεια επιθεωρήσεων πελατών και ρυθμιστικών αρχών (ΕΟΦ και αντίστοιχων οργανισμών Τρίτων Χωρών)
- Συστηματική ανασκόπηση βιβλιογραφίας και σχετικών Guidelines σχετικών με το αντικείμενο εργασίας
Ο/Η Quality Assurance & Regulatory Affairs Manager αναφέρεται απευθείας στη διοίκηση της εταιρείας.
Απαραίτητα Προσόντα
- Πτυχίο ΑΕΙ σε επιστήμες υγείας (Φαρμακοποιών / Βιολόγων / Χημικών / Χημικών Μηχανικών κ.ά.)
- Εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση σε φαρμακοβιομηχανία (Product Development / Regulatory Affairs / Quality Assurance)
- Γνώση της τρέχουσας νομοθεσίας φαρμακευτικών προϊόντων και εμπειρία στην σύνταξη CTD φακέλων προϊόντων
- Αναλυτική κριτική σκέψη
- Ικανότητα εργασίας σε ομάδα και διαχείρισης χρονοδιαγραμμάτων
- Επικοινωνιακή ικανότητα σε προφορικό και γραπτό λόγο στα Ελληνικά και Αγγλικά
- Καλές γνώσεις χειρισμού Η/Υ σε περιβάλλον MS Office
Κωδικός αναφοράς RegQA
Αποστολή βιογραφικών στο info@zarbis.gr με θέμα «RegQA»