Πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας DEMO ΑΒΕΕ, «Είναι Ευθύνη Μας». Η εταιρεία για όγδοη χρονιά υποστήριξε την Ομάδα Αιγαίου στον 26ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους.
Στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικής Υπευθυνότητας της DEMO ΑΒΕΕ το οποίο τιτλοφορείται «Είναι Ευθύνη μας» και σύμφωνα με τη στρατηγική της να στηρίζει τα μικρά νησιά του Αιγαίου, η DEMO για όγδοη χρονιά υποστήριξε την Ομάδα Αιγαίου στον 26ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους που διενεργήθηκε από τις 8 έως και τις 12 Οκτωβρίου.
Μπορεί, λόγω του COVID 19, ο προγραμματισμένος 26ος διάπλους για τον Μάιο να αναβλήθηκε για να πραγματοποιηθεί τελικά τον Οκτώβριο του 2020, όμως οι ανάγκες των μικρών νησιών υπάρχουν και είναι πολλές. Η εταιρεία ανταποκρινόμενη στο αίτημα της Ομάδας Αιγαίου δώρισε στην ΕΔΟΚ Αμοργού (Ομάδα Κρίσεων Αμοργού) τον απαραίτητο εξοπλισμό που είχαν ανάγκη:
- Ένα Σετ Εκπαιδευτικών Προπλασμάτων BLS
- Έναν Εκπαιδευτικό Απινιδωτή
- Έναν Απινιδωτή
- Ένα Στρώμα Κενού
- Ένα Φορείο Μάχης Αναδιπλούμενο
Επιπλέον και για τον διάπλου του Οκτωβρίου που έληξε στις 12 Οκτωβρίου η DEMO δώρισε στην Ομάδα Αιγαίου ώστε να χρησιμοποιήσουν τα μέλη της αλλά και οι ιατροί των ιατρικών κέντρων των νησιών 3.000 ιατρικά γάντια, 2.500 μάσκες και 230 ρόμπες.
Ο 26ος Διάπλους Αιγαίου Πελάγους ξεκίνησε την Πέμπτη 08 Οκτωβρίου 2020 και διήρκησε 5 ημέρες, μέχρι και τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020. Η Ομάδα, με 9 φουσκωτά σκάφη και το πλαστικό σκάφος «ΜΗΝΑΣ Ε», διένυσε περισσότερα από 450 ναυτικά μίλια και επισκέφθηκε 13 νησιά στα οποία διενεργήθηκαν ιατρικές, αιματολογικές και μικροβιολογικές εξετάσεις των κατοίκων σε συνεργασία με την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία, καθώς και σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ που πραγματοποίησε έλεγχο Covid. Τέλος, τα μέλη της Ομάδας Αιγαίου εγκαινίασαν και έργα υποδομής
DEMO GOES DIGITAL
Λόγω του COVID -19 η φετινή διεθνή έκθεση για τον τομέα του φαρμάκου, η γνωστή CPhI 2020, που ήταν προγραμματισμένη να λάβει χώρα στο Μιλάνο από τις 13 έως και τις 15 Οκτωβρίου αναβλήθηκε.
Η DEMO S.A., με πολυετή παρουσία στην ετήσια έκθεση, αφού τα τελευταία 14 χρόνια συμμετέχει σε αυτή με περίπτερο, εφέτος «μετέφερε την παρουσία της» διαδίκτυο.
«DEMO GOES DIGITAL» είναι ο τίτλος του 3ημερου digital event που η εταιρεία δημιούργησε για να μπορεί να προβάλει την εταιρεία και να συνομιλήσει με τους αντιπροσώπους και τους συνεργάτες της σε 85 χώρες σε όλο τον κόσμο όπου και έχει παρουσία.
Πηγή: news4health.gr