Γραμμή ενημέρωσης και επικοινωνίας τόσο για τους πολίτες, όσο και για τους γιατρούς, ενεργοποίησε ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ) σε μια προσπάθεια να συμβάλει στην έγκυρη ενημέρωση του πληθυσμού αλλά και του ιατρικού κόσμου, στην εξαιρετικά δύσκολη υγειονομική κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα μας.
Ειδικότερα ο ΠΙΣ έθεσε σε εφαρμογή ένα νέο Forum ενημέρωσης και διαλόγου για τον κορωνοϊό, μέσω του οποίου μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες τόσο οι πολίτες, όσο και οι γιατροί.
Το Forum (https://forum.pis.gr/) διαθέτει δυο ξεχωριστές ομάδες, μία για τους πολίτες και μία για τους ιατρούς. Στις ψηφιακές ομάδες ενημέρωσης απαντούν στελέχη του ΠΙΣ τα οποία βρίσκονται σε ανοικτή γραμμή με τον ΕΟΔΥ και τις αρμόδιες αρχές, μέσω ειδικού «κόκκινου» τηλεφώνου, ώστε να υπάρχει άμεση καθοδήγηση.
Τηλεφωνικό Helpdesk
Ταυτόχρονα έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο και ειδικό τηλεφωνικό Helpdesk σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά στους ιατρούς όλης της χώρας και όχι στους πολίτες.
Στην τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας που λειτουργεί καθημερινά και τα Σαββατοκύριακα 9 πμ – 9 μμ., οι γιατροί μπορούν να ενημερώνονται και να λαμβάνουν καθοδήγηση και για τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων, καθώς ο ΠΙΣ βρίσκεται σε ανοικτή γραμμή πληροφόρησης με τον ΕΟΔΥ.
Ήδη τα πρώτα 24ωρα λειτουργίας του τηλεφωνικού Helpdesk, ο ΠΙΣ δέχτηκε εκατοντάδες τηλεφωνήματα από γιατρούς από όλη τη χώρα, καθώς ήδη είχαν ενημερωθεί σχετικά οι Ιατρικοί Σύλλογοι.
Την πρώτη ημέρα λειτουργίας του Helpdesk, ο πρόεδρος του ΠΙΣ Αθανάσιος Εξαδάκτυλος πραγματοποίησε την πρώτη βάρδια από τα γραφεία του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.