Συνέδρια της Ε.Ε.Φα.Μ.

Το Συνέδριο Φαρμακευτικού Management πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και αποτελεί την κορυφαία εκπαιδευτική διοργάνωση για τα στελέχη της φαρμακευτικής αγοράς

Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.) ανακοινώνει τη διεξαγωγή του 12ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management, στις 12-13-14 Φεβρουαρίου 2020,

στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

 

Με κεντρικό θεματικό άξονα

«2020-2030: Προάγοντας την Υγεία στην εποχή του «ευφυούς» επιχειρείν,

στόχος του 12ου Συνεδρίου είναι να επιχειρήσει να απαντήσει με «ευφυία» στα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τα στελέχη της φαρμακευτικής αγοράς και να αναδείξει τους κύριους πυλώνες ενδιαφέροντος του κλάδου,

εν όψει της δεκαετίας που ξεκινά.

 

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το 11ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management θα πραγματοποιηθεί στις 7-8-9 Φεβρουαρίου 2018, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, µε κεντρικό θεματικό άξονα: 

«PHARMA 2020: ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ,  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΞΙΑ»

Σε  μια εποχή  που οι θεμελιώδεις αξίες λειτουργίας των Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων  τίθενται υπό αμφισβήτηση, είναι σημαντικό να εξεταστεί εκ νέου πώς η φαρμακοβιομηχανία θα οικοδομήσει σχέσεις ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ και πώς θα αναπτύξει ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, με απώτερο σκοπό να αναδείξει  την ΑΞΙΑ που  προσφέρει  προς τους Ασθενείς, Επαγγελματίες Υγείας,  τις Αρχές και την Κοινωνία. Καθώς τα  παραδοσιακά  μοντέλα στο σύγχρονο "επιχειρείν" αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις, οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις καλούνται να επανεξετάσουν τον τρόπο λειτουργίας  τους έτσι ώστε ανταποκρίνονται στις αλλαγές του περιβάλλοντος, να αποτελούν πυλώνες στήριξης της βιωσιμότητας των συστημάτων Υγείας και κυρίως, να εξασφαλίζουν  την απρόσκοπτη  πρόσβαση των ασθενών στις απαραίτητες για αυτούς θεραπείες.

Η Οργανωτική Επιτροπή, υπό την  Προεδρία των κ. Μάκη Παπαταξιάρχη, Διευθύνοντος Συμβούλου της Janssen και κ. Κώστα Παναγούλια, Αντιπροέδρου της VIANEX,  προετοιμάζεται πυρετωδώς για την επιτυχή διεξαγωγή  του συνεδρίου,  έτσι ώστε με τη συμμετοχή καταξιωμένων Ελλήνων και παγκόσμιας αναγνώρισης εισηγητών να παρουσιαστούν  και να αναλυθούν όλες οι σχετικές θεματικές ενότητες, λαμβάνοντας υπόψη τις πλέον σύγχρονες  τάσεις και εξελίξεις  της εγχώριας και παγκόσμιας Φαρμακοβιομηχανίας. 

Παράλληλα, σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε ενεργά στο θεσμό των Αριστείων,  που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος  με τις εργασίες  του Συνεδρίου της Ε.Ε.Φα.Μ.

Οι κατηγορίες των Αριστείων 2016-2017 είναι:

  • Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος                     
  • Καλύτερη Καµπάνια Ώριμου Προϊόντος ή Oμάδας Προϊόντων
  • Καλύτερη Καµπάνια ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.                           
  • Καλύτερη Καµπάνια Αυτό-φροντίδας
  • Καλύτερη Καµπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας            
  • Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού

 

Σας  προσκαλούμε να δεσμεύσετε τις παραπάνω  ημερομηνίες προκειμένου να παρακολουθήσετε στο σύνολό τους  τις εργασίες του 11ου   Συνεδρίου Φαρµακευτικού Management.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους προβολής στο 11ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management πατήστε εδώ.

Μπορείτε να διαβάσετε το Προκαταρκτικό Πρόγραμμα του 11ου Συνεδρίου εδώ.

Το 10ο Συνέδριο φαρμακευτικού Μάρκετινγκ πραγματοποιήθηκε στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου 2016 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Το Συνέδριο είχε κεντρικό θεματικό άξονα:

 «Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο».

Το 10ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ.), πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία των Ολύμπιου Παπαδημητρίου, Αντιπροέδρου ΣΦΕΕ, Γενικού Διευθυντή της Novo Nordisk και Θεοδώρου Τρύφων, Προέδρου ΠΕΦ, Αντιπροέδρου της Elpen Pharmaceuticals και με τις προσπάθειες μιας μεγάλης Οργανωτικής Επιτροπής από εκπροσώπους από όλες σχεδόν τις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες της χώρας.

Διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές από τον ακαδημαϊκό χώρο, την Πολιτεία, τη φαρμακευτική αγορά και άλλους επιχειρηματικούς κλάδους έχουν προσκληθεί να δώσουν το παρόν στο Συνέδριο που θα έχει διττό επετειακό χαρακτήρα: 10η στη σειρά διοργάνωση και συμπλήρωση 25 χρόνων λειτουργίας της Ε.Ε.Φα.Μ.

Στο επίκεντρο του συνεδρίου βρίσκονται τα «Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing», μέσω των οποίων βραβεύονται βέλτιστες και καινοτόμες πρακτικές στελεχών, που έχουν σχεδιάσει και εφαρμόσει επιτυχώς στο μάρκετινγκ και στην ιατρική επιστημονική ενημέρωση.

Με δυναμική ατζέντα και κορυφαίους ομιλητές, το «10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing» θα απαντήσει στα σημαντικότερα ζητήματα που προκύπτουν στο χώρο της υγείας και του φαρμάκου, και θα αναδείξει τα σύγχρονα επιχειρηματικά εργαλεία που επικεντρώνονται στον ασθενή.

Το Συνέδριο αποτελεί ένα θαυμάσιο μέσω διαφήμισης, επικοινωνίας και προβολής των εταιρειών που συνεργάζονται ή θέλουν να συνεργαστούν με φαρμακευτικές εταιρείες. Στο πλαίσιο του συνεδρίου μπορούν μέσα από ένα αναλυτικό πρόγραμμα χορηγιών να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στα στελέχη των φαρμακευτικών εταιρειών που τα περισσότερα θα συμμετέχουν στο Συνέδριο καθώς αποτελεί ένα κορυφαίο γεγονός του Κλάδου.  


Δείτε το Τελικό Πρόγραμμα του Συνεδρίου

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο


Δείτε παρακάτω όλα τα Video με τις Ομιλίες, τα Στρογγυλά Τραπέζια και τα Αριστεία του Συνεδρίου:

Τετάρτη 10/02/2016

Πέμπτη 11/02/2016

Παρασκευή 12/02/2016

Αριστεία

Έντυπο χορηγών

12-conference-sponsors.jpg
eefam-logo-grey.png

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τζαβέλα 42Β, Νέο Ψυχικό
Τ.Κ. 15451, Αθήνα

    

Τηλέφωνο: 210 6753159
Φαξ: 210 6753150
Email: info@eefam.gr

© Copyright 2008 - 2019 Ε.Ε.Φα.Μ.. All Rights Reserved.
Developed by: eGroup Services