Τα 3 'Μ' του φαρμάκου…
…σε 3 Εκπαιδευτικές Ημερίδες

Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.), στοχεύοντας πάντα στην εξέλιξη και στην ενδυνάμωση των στελεχών της Φαρμακευτικής αγοράς, θα υλοποιήσει εντός του 2019, μία σειρά Εκπαιδευτικών Ημερίδων που θα εστιάσουν στα 3 'Μ':
Market Access, Medical και Marketing
, τα οποία συνδυαστικά παίζουν αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχημένη πορεία ενός φαρμάκου.

Στόχος των διοργανώσεων είναι η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών και τρόπων συνεργασίας μεταξύ όλων των τμημάτων μιας φαρμακευτικής εταιρείας, ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχημένη εισαγωγή και πορεία των φαρμακευτικών σκευασμάτων.


Σε ποιους απευθύνονται

Οι εν λόγω Ημερίδες απευθύνονται σε όλα τα στελέχη φαρμακευτικών επιχειρήσεων, που ενδιαφέρονται να διευρύνουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τον ορθό προγραμματισμό της διαθεσιμότητας των θεραπειών, στους κατάλληλους ασθενείς, τη στιγμή που τις χρειάζονται.

Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2019, θα υλοποιηθούν, οι εξής Εκπαιδευτικές Ημερίδες:


3η Ημερίδα: Marketing - 8 Οκτωβρίου 2019

«Για να κάνεις τη διαφορά, πρέπει να γίνεις πρωτοπόρος»

Σκοπός της ημερίδας είναι να διαπραγματευτεί τη σημασία και την επίδραση των αναδυόμενων νέων γενεών ασθενών και ιατρών, οι οποίοι ως digital natives πλέον, επηρεάζουν και επηρεάζονται ο ένας από τον άλλον. Επιπλέον, θα διερευνηθεί η πρωτοποριακή θέση του Μάρκετινγκ μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο.


1η Ημερίδα: Market Access – 28 Φεβρουαρίου 2019

«Το ταξίδι του φαρμάκου: Από το ερευνητικό εργαστήριο στον ασθενή»
Market Access for non Market Access

 

Με εξαιρετική επιτυχία διεξήχθη η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access: «Το ταξίδι του φαρμάκου: Από το ερευνητικό εργαστήριο στον ασθενή», που διαπραγματεύτηκε τις διαδικασίες επιτυχημένης πρόσβασης των φαρμακευτικών προϊόντων στην αγορά. Περισσότερα από 250 στελέχη φαρμακευτικών εταιρειών είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στις έννοιες και τις αρχές της πορείας των φαρμακευτικών σκευασμάτων από τη στιγμή της έγκρισης, έως τη διάθεση στον ασθενή, αποκτώντας σφαιρική και επικαιροποιημένη γνώση σε καθοριστικής σημασίας αντικείμενα για τη διασφάλιση υψηλού βαθμού προσβασιμότητας και προάσπισης της Δημόσιας Υγείας. Την εκδήλωση τίμησαν με τη συμμετοχή τους εκπρόσωποι του χώρου της Υγείας και του Φαρμάκου, μεταξύ των οποίων, o Ιωάννης Ποδηματάς, Ειδικός Σύμβουλος Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Υγείας και ο Λευτέρης Θηραίος, Μέλος Εθνικού Συμβουλίου Διακυβέρνησης Ηλεκτρονικής Υγείας.

Διαβάστε περισσότερα

Χαιρετίζοντας τις εργασίες της Ημερίδας, η Σοφία Νάσιου, Πρόεδρος της Ε.Ε.Φα.Μ. αναφέρθηκε στην αξία της εκπαίδευσης των συμμετεχόντων για την επαγγελματική τους ενδυνάμωση και δήλωσε πως «Η κατάμεστη αίθουσα της σημερινής εκδήλωσης, αποδεικνύει ότι οι εκπαιδευτικές δράσεις της Ε.Ε.Φα.Μ. συνεχίζουν να ανιχνεύουν, να εντοπίζουν και να εστιάζουν στις πραγματικές ανάγκες των στελεχών της φαρμακευτικής αγοράς. Έχω την πεποίθηση ότι και αυτή η Ημερίδα θα ανταποκριθεί πλήρως στις υψηλές προσδοκίες σας». Χαιρετισμό απεύθυνε και ο επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας Market Access της Ε.Ε.Φα.Μ. και της οργανωτικής επιτροπής της Ημερίδας, Χρήστος Μαρτάκος, Corporate Affairs Director, Pharmaseve Lilly αναφερόμενος στην επίκαιρη και πολύπλευρη θεματολογία της εκδήλωσης, η οποία κάλυψε όλο το εύρος των εννοιών του Market Access.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να «περιηγηθούν» στο «ταξίδι» ενός φαρμάκου, μέσα από 6 θεματικές ενότητες – «σταθμούς».
Στην πρώτη θεματική ενότητα, με τίτλο «Πολιτική Υγείας: Στο επίκεντρο το Φάρμακο και ο Ασθενής», αναλύθηκαν διεξοδικά τα νέα δεδομένα στην Πολιτική Υγείας στην Ελλάδα, οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, καθώς και οι προοπτικές διαμόρφωσης ενός ανθρωποκεντρικού Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Στη δεύτερη θεματική ενότητα, με τίτλο «Regulatory Affairs: Ένας απλός διαχειριστής ή μια δομική μονάδα του Market Access», έμπειροι εισηγητές σε θέματα ρυθμιστικών υποθέσεων παρουσίασαν την απαιτητική και χρονοβόρο διαδικασία της ανάπτυξης ενός φαρμάκου, τις διεργασίες προστασίας των φαρμάκων μέσω της ευρεσιτεχνίας και προστασίας των επιστημονικών δεδομένων και όλες οι νομικές διεργασίες χορήγησης έγκρισης από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΟΦ). Η ενότητα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση σχετικών Case Studies.

«Τιμολόγηση και Κανάλια Διανομής: Είναι θέμα τιμής» ήταν ο τίτλος της τρίτης θεματικής ενότητας, κατά την οποία αναλύθηκε το ιδιαίτερα επίκαιρο ζήτημα του Συστήματος Τιμολόγησης των φαρμακευτικών σκευασμάτων στην Ελλάδα. Η ενότητα αυτή προσέφερε στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να αποκτήσουν βαθύτερη κατανόηση του πλαισίου και των μηχανισμών καθορισμού της τιμής των φαρμάκων και των καναλιών εφοδιαστικής αλυσίδας στη χώρα μας. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν τα ευρωπαϊκά συστήματα τιμολόγησης και η διασύνδεσή τους, με στόχο την αποτύπωση του όλου συστήματος που καθορίζει την τελική διαμόρφωση των τιμών των φαρμάκων και πώς αναμένεται να επηρεαστούν οι τιμές των σκευασμάτων στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Στην τέταρτη θεματική ενότητα με τίτλο «Αξιολόγηση και Αποζημίωση: Η πρόσβαση των ασθενών στο φάρμακο», αναπτύχθηκαν τα βήματα που οδηγούν στην πρόσβαση θεραπειών. Ειδικότερα, έγινε αναφορά στις εξελίξεις σχετικά με το σύστημα Αξιολόγησης Τεχνολογίας Υγείας (HTA - Health Technology Assessment), καθώς και την πολύπλευρη διάσταση (κλινική, οικονομική, κοινωνική, ηθική) της ανάπτυξης μιας νέας ιατρικής τεχνολογίας, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με την απόφαση υιοθέτησης (και εν τέλει αποζημίωσης) της εν λόγω τεχνολογίας από το Σύστημα Υγείας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε επίσης η αποτύπωση της διαδικασίας πρόσβασης στις θεραπείες υπό την οπτική των Επαγγελματιών Υγείας.

Στον πέμπτο «σταθμό» της πορείας του φαρμάκου, με τίτλο «Χρηματοδότηση Συστήματος Υγείας: Rebate-Clawback-Closed Budget», εξετάστηκαν διεξοδικά τα rebates και clawbacks, τα οποία λειτουργούν κατά κύριο λόγο ως μηχανισμός συγκράτησης της αποζημιούμενης δαπάνης του Δημοσίου, καθώς και η επίπτωσή τους στη Φαρμακοβιομηχανία, αλλά και η μελλοντική πορεία προς τους κλειστούς προϋπολογισμούς ως μέσον Φαρμακευτικής Πολιτικής.

Η έκτη θεματική ενότητα που ολοκλήρωσε την Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access με τίτλο «Key Account Management & Διαγωνισμοί: δημιουργώντας μια νέα προοπτική», εξέτασε αρχικά την εφαρμογή του "Key Account Management" στις φαρμακευτικές εταιρείες, ενώ στη συνέχεια αναλύθηκε το θέμα των δημόσιων διαγωνισμών και η μετατροπή τους σε ένα παράθυρο ευκαιρίας για τη Φαρμακοβιομηχανία.

Οι εργασίες της Ημερίδας ολοκληρώθηκαν με τη διενέργεια Στρογγυλής Τράπεζας με θέμα την προσέγγιση του ιδανικού υποψηφίου για το τμήμα Market Access μιας φαρμακευτικής εταιρείας.

Διακεκριμένος Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η εταιρεία IQVIA. Χορηγός ήταν η εταιρεία GENESIS pharma και Υποστηρικτές, οι εταιρείες HEALTHINK Medical Research & Innovation, Michalopoulou & Associates και Pharmassist Contract Research Organization.


2η Ημερίδα: Medical – 18 Απριλίου 2019

«Ο εξελιγμένος ρόλος του Ιατρικού Τμήματος σε ένα true data-driven κόσμο»

Σκοπός της ημερίδας είναι να αναδείξει το νέο ενδυναμωμένο και εξελιγμένο ρόλο του σύγχρονου Ιατρικού Τμήματος μίας φαρμακευτικής εταιρείας, το οποίο αλληλεπιδρά με το Market Access και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα, διαχειρίζεται ένα σύστημα νευραλγικών αντικειμένων (κλινικές μελέτες, μελέτες RWE, πρώιμη πρόσβαση, φαρμακοεπαγρύπνιση κ.λπ.) και δρα συντονιστικά για την αξιοποίηση όλων των δεδομένων που παράγονται, με κύριο κριτήριο την προάσπιση της ορθής χρήσης των σκευασμάτων.

eefam-logo-grey.png

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τζαβέλα 42Β, Νέο Ψυχικό
Τ.Κ. 15451, Αθήνα

    

Τηλέφωνο: 210 6753159
Φαξ: 210 6753150
Email: info@eefam.gr

© Copyright 2008 - 2019 Ε.Ε.Φα.Μ.. All Rights Reserved.
Developed by: eGroup Services