Τα 3 'Μ' του φαρμάκου…
…σε 3 Εκπαιδευτικές Ημερίδες

Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.), στοχεύοντας πάντα στην εξέλιξη και στην ενδυνάμωση των στελεχών της Φαρμακευτικής αγοράς, θα υλοποιήσει εντός του 2019, μία σειρά Εκπαιδευτικών Ημερίδων που θα εστιάσουν στα 3 'Μ':
Market Access, Medical και Marketing
, τα οποία συνδυαστικά παίζουν αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχημένη πορεία ενός φαρμάκου.

Στόχος των διοργανώσεων είναι η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών και τρόπων συνεργασίας μεταξύ όλων των τμημάτων μιας φαρμακευτικής εταιρείας, ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχημένη εισαγωγή και πορεία των φαρμακευτικών σκευασμάτων.


Σε ποιους απευθύνονται

Οι εν λόγω Ημερίδες απευθύνονται σε όλα τα στελέχη φαρμακευτικών επιχειρήσεων, που ενδιαφέρονται να διευρύνουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τον ορθό προγραμματισμό της διαθεσιμότητας των θεραπειών, στους κατάλληλους ασθενείς, τη στιγμή που τις χρειάζονται.

Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2019, θα υλοποιηθούν, οι εξής Εκπαιδευτικές Ημερίδες:


1η Ημερίδα: Market Access – 28 Φεβρουαρίου 2019

«Το ταξίδι του φαρμάκου: Από το ερευνητικό εργαστήριο στον ασθενή»
Market Access for non Market Access

 

Η Ημερίδα θα εστιάσει στην ανάπτυξη 6 θεματικών ενοτήτων (Regulatory, Pricing, Reimbursement, Rebates & Clawbacks, Key Account Management, Policy), έχοντας εισηγητές καταξιωμένους εκπροσώπους της Ακαδημαϊκής Κοινότητας και στελέχη, με εξειδικευμένη γνώση και μακρόχρονη εμπειρία. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων σε βασικές έννοιες και διαδικασίες Market Access, στη βαθύτερη κατανόηση της «πορείας» ενός φαρμακευτικού προϊόντος από τη στιγμή της έγκρισης κυκλοφορίας, έως ότου καταλήξει στον ασθενή, δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στον ενισχυμένο ρόλο της διατμηματικής συνεργασίας.


2η Ημερίδα: Medical – 18 Απριλίου 2019

«Ο εξελιγμένος ρόλος του Ιατρικού Τμήματος σε ένα true data-driven κόσμο»

Σκοπός της ημερίδας είναι να αναδείξει το νέο ενδυναμωμένο και εξελιγμένο ρόλο του σύγχρονου Ιατρικού Τμήματος μίας φαρμακευτικής εταιρείας, το οποίο αλληλεπιδρά με το Market Access και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα, διαχειρίζεται ένα σύστημα νευραλγικών αντικειμένων (κλινικές μελέτες, μελέτες RWE, πρώιμη πρόσβαση, φαρμακοεπαγρύπνιση κ.λπ.) και δρα συντονιστικά για την αξιοποίηση όλων των δεδομένων που παράγονται, με κύριο κριτήριο την προάσπιση της ορθής χρήσης των σκευασμάτων.

3η Ημερίδα: Marketing – 20 Ιουνίου 2019

«Για να κάνεις τη διαφορά, πρέπει να γίνεις πρωτοπόρος»

Σκοπός της ημερίδας είναι να διαπραγματευτεί τη σημασία και την επίδραση των αναδυόμενων νέων γενεών ασθενών και ιατρών, οι οποίοι ως digital natives πλέον, επηρεάζουν και επηρεάζονται ο ένας από τον άλλον. Επιπλέον, θα διερευνηθεί η πρωτοποριακή θέση του Μάρκετινγκ μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο.


eefam-logo-grey.png

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τζαβέλα 42Β, Νέο Ψυχικό
Τ.Κ. 15451, Αθήνα

    

Τηλέφωνο: 210 6753159
Φαξ: 210 6753150
Email: info@eefam.gr

© Copyright 2008 - 2019 Ε.Ε.Φα.Μ.. All Rights Reserved.
Developed by: eGroup Services