Διοικητικό Συμβούλιο
Η Ε.Ε.ΦΑ.Μ. διοικείται από 7μελές Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέγεται από τη Γενική Συνέλευση των μελών της με μυστική δια ψηφοδελτίων ψηφοφορία.
Η θητεία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου είναι διετής.
Διοικητικό Συμβούλιο 2020-2022

Σοφία Νάσιου
Η Σοφία Νάσιου είναι εμπορικό στέλεχος με εμπειρία στη βιομηχανία φαρμάκου, προϊόντων Υγείας και καταναλωτικών προϊόντων, έχοντας δουλέψει για 20 χρόνια σε πολυεθνικούς οργανισμούς (AstraZeneca & GlaxoSmithKline), σε μία μεγάλη ελληνική εταιρεία τροφίμων (ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε.) και στη διεθνή εταιρεία ανάπτυξης, παραγωγής και εμπορίας γενοσήμων θεραπειών Medochemie. Έχει ασχοληθεί με θέματα σχεδιασμού Πολιτικής Υγείας και Πρόσβασης, για λογαριασμό του Ελληνικού Κοινοβουλίου και του Υπουργείου Υγείας. Ειδικεύεται στα Commercial Operations, Marketing Communications, Business Unit, Business Development, Public Policy, Government Affairs, Market Access και τη διαχείριση τμημάτων Πωλήσεων & Μάρκετινγκ.
Ξεκίνησε την πορεία της στην εταιρεία ΓΙΩΤΗΣ δουλεύοντας στο Τμήμα Εξαγωγών για 8 χρόνια, όπου διαχειρίστηκε πάνω από 25 αγορές σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία και Μέση Ανατολή για ένα σημαντικό αριθμό προϊόντων σε ποικίλες κατηγορίες. Το 2006 πηγαίνει στην GlaxoSmithKline αναλαμβάνοντας τη διαχείριση τριών αγορών εκτός Ελλάδος, Κύπρο-Μάλτα-Γιβραλτάρ. Εκεί ανέλαβε τη διαχείριση περισσότερων από 30 προϊόντων (OTC, Oral Health Care, Nutritional Drinks) λειτουργώντας σε τρία διαφορετικά κανάλια: στο Φαρμακείο, στο λιανεμπόριο (Mass Market) και στην Out-of-Home αγορά.
Μετά από 5 χρόνια κάνει την αλλαγή στην AstraZeneca, περνώντας στα συνταγογραφούμενα φάρμακα, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της αγοράς της Κύπρου για όλες τις θεραπευτικές κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας, το 3rd party business της εταιρείας στην Ελλάδα, τη διαχείριση των νοσοκομείων (ανάπτυξη διαγωνισμών, διαχείρισης off-patent portfolio, πρόσβαση νέων προϊόντων στο νοσοκομειακό περιβάλλον), business development projects όπου εργάστηκε μέχρι το 2014. Στη συνέχεια λειτούργησε ως Consultant σε Life Science & FMCG, ενώ το 2016 ενεπλάκη σε θέματα σχεδιασμού Πολιτικής Υγείας, διαχειριζόμενη θέματα συνολικά του κλάδου της Υγείας.
Από το Μάρτιο 2017 έχει τη θέση Global Marketing Manager στη Medochemie, έχοντας αναλάβει τη κεντρική διεύθυνση Marketing της εταιρείας. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης του Γεωργικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μεταπτυχιακό στα Εφαρμοσμένα Οικονομικά και Χρηματοοικονομικά με έμφαση στις Στρατηγικές Αποφάσεις από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μιλάει αγγλικά, ιταλικά και ισπανικά.

Ντανιέλα Μάλο
Η Ντανιέλα Μάλο ειδικεύεται στη διαχείριση προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ και προϊόντων Αυτοφροντίδας. Από το 2013 εργάζεται στην εταιρεία ΒΙΑΝ, μέλος του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ και τα τελευταία 5 χρόνια έχει στην ευθύνη της τη σειρά προϊόντων DEPON, το Νο1 σε πωλήσεις αναλγητικό στην Ελλάδα, έχοντας καταφέρει να επιτύχει σημαντική περαιτέρω αύξηση πωλήσεων εφαρμόζοντας 360 marketing approach. Έχει διατελέσει σε θέσεις Digital Manager, Key Account Manager και Marketing Manager ποικίλων προϊόντων Αυτοφροντίδας σε εταιρίες του χώρου της υγείας. Ξεκίνησε την πορεία της στον κλάδο της Υγείας, ως Υπεύθυνη Ερευνών Αγοράς, έχοντας συμμετάσχει στην συγγραφή μελετών της πορείας των ελληνικών εξαγωγών.Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Μάρκετινγκ και Digital Επικοινωνίας από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχίο Διεθνούς Εμπορίου.
Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ., Επικεφαλής της Οργανωτικής Επιτροπής του 12ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management και μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Παναγιώτης Κοσμαράς
Ο Κοσμαράς Παναγιώτης είναι Product Manager στην Amgen Ελλάς. Άρχισε τη σταδιοδρομία του στο χώρο του φαρμάκου το 2006 σαν επιστημονικός συνεργάτης στην εταιρεία Sanofi AventisΣτο δυναμικό της Amgen Ελλάς εντάχθηκε , σαν επιστημονικός συνεργάτης, το 2010 . Το 2014 μετακινήθηκε στο τμήμα marketing της εταιρείας , έχοντας στην ευθύνη του το Νο1 φάρμακο Οστεοπόρωσης στην Ελλάδα, ενώ το 2019 ανέλαβε τη θεραπευτική κατηγορία της Καρδιολογίας .
Είναι μέλος της ΕΕΦΑΜ από το 2017 και μέλος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών.
Ο Κοσμαράς Παναγιώτης είναι απόφοιτος του τμήματος Χημείας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Νεκτάριος Μανάτος
O Νεκτάριος Μανάτος είναι στο χώρο της Υγείας από το 2005. Έχει μια 25 έτη εμπειρία στην ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων και προώθηση καταναλωτικών προϊόντων.Κατείχε διευθυντικές θέσεις στις εταιρίες Γερολυμάτος AEBE, Help SA και Bradex SA. Τα τελευταία χρόνια διετέλεσε Διευθυντής πωλήσεων και ανάπτυξης Ευρώπης και Μ. Ανατολής για την εταιρία Koru Medical Devices και βοήθησε στην εισαγωγή της στο Nasdaq. Σήμερα έχει τη θέση του Chief Operating Officer και υπεύθυνου ανάπτυξης στην εταιρία Hemoglobe.
Κατέχει πτυχίο Associate Diploma of Business Programming, Computer Power Training Institute, Sydney, Australia, Bachelor of Science in Marketing Management, City College of Empire, New York και Master of Business Administration, University of Louisville, Louisville, Kentucky, USA.

Παναγιώτης Μπατζιόλας
Ο Παναγιώτης Μπατζιόλας είναι Senior Brand Manager στην εταιρεία Novartis Hellas από το 2017. Τα τελευταία 10 χρόνια εργάζεται στην Novartis Hellas, έχοντας περάσει από διάφορους ρόλους πωλήσεων και μάρκετινγκ σε πολλές θεραπευτικές περιοχές (Ρευματολογία, Δερματολογία, Ηπατολογία, Ανοσολογία & Λοιμωξιολογία)Από τον Οκτώβριο του 2019 έχει αναλάβει παράλληλα τον ρόλο του Commercial Launch Excellence Liaison Region Europe στα κεντρικά της εταιρείας στη Βασιλεία.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Βιοχημείας & Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και κάτοχος ΜSc στο Φαρμακευτικό Μάνατζμεντ του Πανεπιστημίου Πατρών.

Παύλος Νικολάου
Ο Παύλος Νικολάου εργάζεται στην φαρμακευτική αγορά από το 1998 και τα τελευταία 16 χρόνια βρίσκεται στην Genesis Pharma. Από το 2018 είναι επικεφαλής του τμήματος Operational Excellence και ασχολείται με συστήματα όπως CRM, BI Analytic Tools, Πλατφόρμες Εκπαίδευσης, με Έρευνες Αγοράς, Ανάπτυξη Στελεχών Commercial & Medical και είναι υπεύθυνος της ομάδας των Κey Αccount Μanager. Είναι μέλος της Επιτροπής Τεκμηρίωσης του ΣΦΕΕ.
Πριν από την Genesis Pharma έχει εργαστεί σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, ξεκινώντας την καριέρα του από την Π.Ν. Γερολυμάτος και μετά στην GlaxoWellcome/GlaxoSmithKline.
Τα 10 πρώτα χρόνια εργάστηκε σε τμήματα πωλήσεων ως Ιατρικός Επισκέπτης & Product Specialist, ενώ μετά τα επόμενα 5 χρόνια στο τμήμα μάρκετινγκ από τη θέση του Product Manager. Στη συνέχεια εντάχθηκε σε τμήματα τα οποία αφορούν τις λειτουργίες με τις οποίες ασχολείται τώρα, αρχικά στη θέση του Marketing & Sales Effectiveness Manager και μετά στην παρούσα θέση του Operational Excellence Manager.
Είναι κάτοχος MBA του Business school του Nottingham Trent University και είναι παντρεμένος με τρία παιδιά.

Μάνος Χριστοδουλάκης
Ο Μάνος Χριστοδουλάκης είναι απόφοιτος του Βαρβάκειου Πρότυπου Λυκείου και της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Επίσης είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη “Διοίκηση Βιομηχανιών Τροφίμων” από το “Mediterranean Agronomic Institute” στο Montpellier της Γαλλίας αλλά και Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Ισπανικά.Επίσης, έχει 15ετή εμπειρία στο χώρο της Ελληνικής φαρμακευτικής αγοράς, την οποία απέκτησε αρχικά ως Market Research Analyst στην πολυεθνική εταιρεία Sanofi και στη συνέχεια ως Product Manager στην πολυεθνική εταιρεία Recordati. Από το 2010 έως το 2017 εργάστηκε ως Market Analyst στην ελληνική πολυεθνική εταιρεία Pharmathen, υπεύθυνος για τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων της φαρμακευτικής αγοράς με στόχο την πρόβλεψη των πωλήσεων των προϊόντων της εταιρείας στις αγορές όπου δραστηριοποιούταν και την επιλογή των προς ανάπτυξη προϊόντων. Από τον Απρίλιο του 2017 έως το τέλος του 2019 εργάσθηκε ως Υπεύθυνος Marketing στην εταιρεία Eurodiet Med, όπου ανέπτυξε και υλοποίησε το marketing plan για το σύνολο των προϊόντων της εταιρείας και αποφάσιζε και ήλεγχε την υλοποίηση των on-line & off-line εταιρικών προωθητικών ενεργειών. Σήμερα εργάζεται εθελοντικά ως Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Πανελλήνιου Κέντρου Οικολογικών Ερευνών (ΠΑ.Κ.Ο.Ε.), με αρμοδιότητα την προώθηση της εικόνας του οργανισμού. Στα πλαίσια αυτά σχεδιάζει, συντονίζει και εκτελεί σχέδια επικοινωνίας, για τις δραστηριότητες του οργανισμού και προωθεί δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί ο οργανισμός.
Είναι παντρεμένος κι έχει δύο γιους, ενώ ασχολείται και ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία, την ιστιοπλοΐα και το ποδόσφαιρο.

Ηλίας Στενός
Ο Ηλίας Στενός είναι Επικεφαλής Συμμόρφωσης και Επιχειρηματικής Ηθικής της GlaxoSmithKline Pharmaceuticals Greece από το 2015. Είναι μέλος του Compliance Committee του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος. Είναι Certified Ethics & Compliance Professional από τον οργανισμό Ethics & Compliance Initiative.Έχει επίσης αναλάβει το 2018, το ρόλο του Data Privacy Officer στο πλαίσιο της εφαρμογής του GDPR στην Ελλάδα και είναι επίσης Certified Information Privacy Professional από τον οργανισμό International Association of Privacy Professionals.
Έχει μακροχρόνια εμπειρία σε ρόλους Supply Chain & Commercial Operations καθώς και συμμετοχή σε έργα αναδιοργάνωσης διοικητικών δραστηριοτήτων και εγκατάστασης ERP συστημάτων.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων της ΑΣΟΕΕ και κάτοχος ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Κωνσταντίνος Ψυχούλης
O Κωνσταντίνος Ψυχούλης γεννήθηκε στην Αθήνα και έχει καταγωγή από την Μυτιλήνη. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing Management στο Future Business School, ενώ ολοκλήρωσε με επιτυχία το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Public Relations & Management του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών.
Η εκπαίδευση του συνεχίστηκε, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το 2 ετές Advanced Course στο Digital Marketing από το κορυφαίο κέντρο επαγγελματικής εκπαίδευσης Market Motive των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα από το 2009 στους τομείς των πωλήσεων και της επικοινωνίας.
Από το 2013 εργάζεται στην Ελληνική φαρμακευτική εταιρεία Aenorasis S.A. ως Corporate Communication Officer, συμβάλλοντας σημαντικά στην επιτυχή υλοποίηση της στρατηγική εξωστρέφειας και συνεχούς ανάπτυξης που ακολουθεί η Aenorasis τα τελευταία χρόνια.

