Loading...
 
 

Marketing & Field Force Excellence
Μεγιστοποίηση της Aποδοτικότητας των Τμημάτων 
Φαρμακενημέρωσης και Marketing

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009 
και ώρα 10:00 - 17:00 στο Ξενοδοχείο Ledra Marriott, Αίθουσα “Αιγαίο”

Marketing & Field Force Excellence

Δείτε το αναλυτικό Πρόγραμμα της Ημερίδας

 

Δείτε σε μορφή Streaming τις παρουσιάσεις της Ημερίδας:

Ο ρόλος της επικοινωνίας στη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας Marketing & Field Force.
Πάρις Μποσκόπουλος, Δημήτρης Γκότσης

  
Περιορισμοί στην προώθηση των φαρμακευτικών προιόντων, και ο ρόλος της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, διαχρονική επένδυση ή προσωρινή λύση;
Ορέστης Φραγκόπουλος
  
Customer Partnership Management or Key Account Management και ο ρόλος τους στη σύγχρονη Φαρμακευτική αγορά.
Δημήτρης Τσαντές, Γρηγόρης Δαμασιώτης
  
E-Business, νέες προσεγγίσεις και κανόνες αμφίδρομης και αποτελεσματικής επικοινωνίας.
Γιώργος Καλαφατάκης
  
Τρέχουσες πρακτικές e-business εφαρμογές στο φαρμακευτικό μίγμα Marketing
Kώστας Μαρκόπουλος
  
Η τεκμηρίωση της κοινωνικοοικονομικής αξίας των φαρμακευτικών προϊόντων και η επίδραση στο Marketing και στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Αντώνης Καρόκης
  
Συμπεράσματα
 ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΕΕΦΑΜ

Τρέχον Τεύχος Περιοδικού

 

Δείτε όλα τα Τεύχη