Loading...
 
 

9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΕΦΑΜ

Το 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ έγινε στις 11, 12, και 13 Φεβρουαρίου του 2014, στο "ΘΕΑΤΡΟ" Κέντρο Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος" με κεντρικό θεματικό άξονα: 
Επιμόρφωση-Αναμόρφωση-Μεταμόρφωση

Μια μεγάλη Οργανωτική Επιτροπή (από 40 περίπου στελέχη από αντίστοιχες εταιρείες) εργάστηκαν συστηματικά για τη διοργάνωση του. Πρόεδροι του συνεδρίου ήταν ο Κωνσταντίνος Φρουζής, ΓΔ της Novartis και πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδας (ΣΦΕΕ) και ο Γιώργος Βασιλόπουλος ΓΔ της Galenica, μέλος του ΣΦΕΕ και της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας. 

Το 9ο Συνέδριο μέσα από τη θεματολογία του, ανέδειξε την ανάγκη της βαθειάς προσαρμογής που χρειάζεται να γίνει, για μια επίκαιρη εκπαίδευση, αναμόρφωση και μεταμόρφωση του κλάδου. Ανέδειξε το νέο επιχειρησιακό μοντέλο που είναι αναγκαίο στην εποχή της Ευρωπαϊκής κρίσης με επίκεντρο τη διαφάνεια, τη συνεργασία και τον ασθενή. 

Στο συνέδριο κλήθηκαν στελέχη από άλλους κλάδους και ανέλυσαν επιτυχημένες  πρακτικές με στόχο την εξωστρέφεια που είναι πάντα παράγων δημιουργικότητας. Το Συνέδριο Αναφέρθηκε επίσης στις νέες τεχνολογίες, στην αξιοποίηση τους στην επικοινωνία μάρκετινγκ, σε εργαλεία ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού και  τακτικές διαφοροποίησης.  

Στα πλαίσια του συνεδρίου όπως σε κάθε Συνέδριο της ΕΕΦΑΜ έγινε και ο αντίστοιχος διαγωνισμός των «Αριστείων Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ». Βραβεύτηκαν μέσα από μια αντικειμενική διαδικασία τα στελέχη που τα δύο προηγούμενα χρόνια σχεδίασαν και εφάρμοσαν πετυχημένες τακτικές μάρκετινγκ και ιατρικής επιστημονικής ενημέρωσης. 

Το 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ ήταν άλλο ένα επιτυχημένο συνέδριο της ΕΕΦΑΜ το οποίο συνέχισε την παράδοση. Τα στελέχη που το παρακολούθησαν απεκόμισαν οφέλη και γνώσεις από ένα πλούσιο και επίκαιρο επιστημονικό πρόγραμμα.

Δείτε το Αναλυτικό Έντυπο Χορηγιών και τις δυνατοτήτων προβολής που υπήρξαν στο 9ο Συνέδριο ΕΕΦαΜ

Δείτε όλες τις λεπτομέρειες για τα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ

Δείτε σχετικό Video για τα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Δείτε τα βασικά συμπεράσματα του Συνεδρίου

Δείτε τους χορηγούς του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΦΑΜ

 

Επιπλέον πληροφορίες