Loading...
 
 

7o Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ της Ε.Ε.ΦΑ.Μ.

«Η Φαρμακευτική αγορά στη νέα δεκαετία - Εξέλιξη ή Ανατροπή»

7ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing

 

          

Δείτε εδώ το τελικό πρόγραμμα του Συνεδρίου

Το Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, µε συµµετοχή διακεκριµένων Ελλήνων και ξένων στελεχών από το χώρο της φαρµακευτικής επικοινωνίας θα γίνει στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών από 17 έως 19  Φεβρουαρίου 2010. 

Ο κύριος σκοπός αυτής της κορυφαίας εκδήλωσης Μάρκετινγκ που γίνεται κάθε δύο χρόνια είναι η
παρουσίαση των διεθνών τάσεων της αγοράς, αλλά και η παραγωγική συνεύρεση των στελεχών της Φαρµακοβιομηχανίας. Το  7ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ συµπίπτει µε την 20χρονη επέτειο από την ίδρυση της Ε.Ε.ΦΑ.Μ. και αναµένεται µε εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Η οργανωτική επιτροπή, υπό την προεδρία του κ Κ. Ευριπίδη , Διευθύνοντος Συμβούλου της Genesis Pharma, εργάζεται εντατικά για την οργάνωση και τη θεματολογία του συνεδρίου και φιλοδοξεί να καλύψει τα θέματα των εξελίξεων και των ανατροπών της φαρμακευτικής αγοράς που αναμένονται κατά τη νέα δεκαετία.

Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν από Ελληνες και ξένους ειδικούς είναι:

 

Οι μακροοικονομικές τάσεις στο χώρο του φαρμάκου τα επόμενα χρόνια

  • Πολιτικές της ΕΕ για τη φαρμακοβιομηχανία και το φάρμακο στην επόμενη 10ετία
  • Οι διαμορφούμενες πολιτικές στις δαπάνες υγείας και η επίδραση στη φαρμακευτική δαπάνη
 

Οι αναδυόμενοι ρόλοι στο μάρκετινγκ και στις πωλήσεις

  • Νέοι πελάτες - Νέες ανάγκες (όπως προκύπτουν από διεθνείς και τοπικές έρευνες αγοράς)
  • Οι αλλαγές στο ρόλο του Επιστημονικού Συνεργάτη, του ΑΜ & ο ρόλος του KAM
  • Οι νέοι ρόλοι στο μάρκετινγκ: Medical-Marketing/Οικονομικά της Υγείας
  • Η αναγκαιότητα για αναδιάρθρωση πλάνων μάρκετινγκ και διαθέσιμων πόρων
 

Το φαρμακευτικό περιβάλλον στην επόμενη δεκαετία

  • Οι εξελίξεις στα μόρια και τα ιδιοσκευάσματα που αναμένονται στα επόμενα χρόνια
  • Νέα οργανωτικά μοντέλα των φαρμακευτικών εταιρειών που θα διαμορφωθούν στην ΕΕ
 

Πιθανά σενάρια για το μέλλον των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα - κίνδυνοι, συνέπειες, ευκαιρίες

  • Πιθανά σενάρια εξέλιξης των διεθνών φαρμακευτικών εταιρειών έρευνας.
  • Πιθανά σενάρια εξέλιξης των εγχώριων φαρμακευτικών εταιρειών έρευνας.
  • Πιθανά σενάρια εξέλιξης των εγχώριων εταιρειών προώθησης γενοσήμων και αντιγράφων
 

Η γέννηση μιας Ελληνικής Πολυεθνικής Εταιρείας

  • Η περίπτωση της Genesis Pharma  AE


Τι είδους ηγεσία χρειάζεται για να οδηγήσει με επιτυχία τη φαρμακοβιομηχανία στις αναγκαίες αλλαγές στη νέα δεκαετία
 

Όπως και στα προηγούμενα έτσι και κατά το 7ο Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός των Αριστείων Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ στον οποίο σας καλούμε να μετέχετε

  •  Αριστείο  για  την πιο επιτυχημένη εκστρατεία προϊόντος ευρείας συνταγογράφησης.
  •  Αριστείο  για την πιο επιτυχημένη εκστρατεία προϊόντος εξειδικευμένης αγοράς.
 

Αγαπητοί συνάδελφοι, δεσμεύστε τις παραπάνω ημερομηνίες στο ημερολόγιο σας για να μη χάσετε καμια μέρα από το 7ουΣυνέδριο της ΕΕΦΑΜ .Σας υποσχόμαστε τρία  παραγωγικά βράδια με συζητήσεις, απαντήσεις και προβληματισμούς για τις εξελίξεις, τις ανατροπές και τα ερωτήματα που απασχολούν όλους μας, αλλά και ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις για τα εικοσάχρονα της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ.