Loading...
 
 

6o Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing

To 6ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing πραγματοποιήθηκε από 13-15 Φεβρουαρίου 2008, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών με θέμα:

Brand: γέννηση - ανάπτυξη - επικοινωνία

Σχετικό υλικό:

Αναλυτικό πρόγραμμα

Χορηγοί

Αφίσα συνεδρίου


Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες κάθε ημέρας με τις αντίστοιχες παρουσιάσεις 


Πρόγραμμα - Παρουσιάσεις

Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2008

Φαρμακευτικό Brand: Γέννηση & Ανάπτυξη

  • The Development of Consumer & Pharmaceutical Brands.
  • The Use of Marketing Research in Developing a Brand Equity in the Pharmaceutical Prescription Market, Allan Bowditch, Strategic Advisor to the Ziment Group
  • Successful Brand Management in the Pharmaceutical Market, 
    Udo Gock, Research Manager GFK Healthcare
    Holger Paulsen, Manager GFK Healthcare
  • H Ελληνική Εμπειρία στην Ανάπτυξη του Φαρμακευτικού Brand: Viagra, Ι. Παπαπέτρου, Pfizer Hellas

 

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

Φαρμακευτικό Brand: Επικοινωνία στις εξειδικευμένες αγορές

  • Οι δομές των τμημάτων Marketing και Πωλήσεων στις εξειδικευμένες αγορές.  Δ. Παλάκας, Roche Hellas
  • H προετοιμασία της αγοράς πριν την κυκλοφορία, Π. Αλεξάκος, Novartis Hellas
  • H Συμβολή της ιατρικής πληροφορίας στις στρατηγικές του Marketing, Β. Μπαρούτσου, Sanofi-Aventis
  • Key Account Management και διαχείριση Centre to Centre, A. Κολοκούση, Schering Plough


Φαρμακευτικό Brand
: Επικοινωνία στις αγορές ευρείας συνταγογράφησης

  • Customer Segmentation & Targeting: The Critical Success Factors, Simon Gledhill, Principal ZS Associates
  • Εσωτερική καμπάνια στα τμήματα πωλήσεων: Ενημέρωση & Κινητοποίηση, Γ. Βερυβάκης, Glaxo SmithΚline
  • Πως κερδίζεται η αποτελεσματική Ιατρική Επίσκεψη, Κ. Γιαννακόπουλος, Pfizer Hellas - Δ. Τσαντές, Wyeth Hellas
  • Εξέλιξη CRM λύσεων για αποτελεσματική συνεργασία πωλήσεων & Μάρκετινγκ, Κ. Βαρσάμος,  Vice President of Global Commercial Excellence

 

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008

Διάλεξη

  • Μια άποψη για το δρόμο ενός στελέχους προς την επιτυχία, Τ. Ζερβακάκης, Wyeth Hellas

Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing

  • Εισαγωγική Παρουσίαση, Δ. Βασιλόπουλος, Πρόεδρος Επιτροπής Κριτών
  • Παρουσίαση διαδικασίας ψηφοφορίας κοινού
  • Παρουσίαση υποψηφιοτήτων
    Κατηγορία: Εκστρατεία Προϊόντος Ευρείας Συνταγογράφησης
    • Bonviva
    • Nexium
    • Prevenar
  • Παρουσίαση Υποφηφιοτήτων
    Κατηγορία: Εκστρατεία Προϊόντος Εξειδικευμένης Αγοράς
    • Abilify
    • Glivec
    • Neulasta

Διάλεξη

  • Korres Natural Products - a Greek Brand: From a local Pharmacy to 30 countries around the world, Γ. Κορρές

 

Υλικό από το Συνέδριο: