Loading...
 
 

5o Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing

To 5ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing πραγματοποιήθηκε από 08-18 Φεβρουαρίου 2006, στο Μέγαρο Αθηνών με θέμα:

Η τέχνη της επικοινωνίας στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ

Σχετικό υλικό:

 

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες κάθε ημέρας:

Πρόγραμμα - Παρουσιάσεις

Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2008

Απελευθερώστε τη σκέψη σας / Unchain your brain

  • Απελευθερώστε τη σκέψη σας / Unchain your brain, Erik Van Vooren,
  • Τρόποι θεραπείας της φαρμακευτικής επικοινωνίας, Θαλλής Κουτούπης
  • Η απελευθέρωση της σκέψης στο Φαρμακευτικό Marketing, Στρογγυλή τράπεζα

 

Πέμπτη, 09 Φεβρουαρίου 2006

Ο πελάτης στο επίκεντρο των αποφάσεων / Turning the 4P's into 4C's

  • Τηλεψηφοφορία: Αντίληψη της αγοράς σχετικά με την επικοινωνία του Φαρμακευτικού Marketing (ιατροί, φαρμακοποιοί, ασθενείς, κοινό). Συντονιστής Α. Ευαγγελίδης
  • Turning the 4P's into 4C's.
  • Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς ΕΕΦΑΜ σε ιατρούς, φαρμακοποιούς, κοινό. Μαρία Ζωγράφου, Μαργαρίτα Παυλοπούλου
  • Στρογγυλή τράπεζα: Η πελατοκεντρική προσέγγιση στο Φαρμακευτικό Marketing. Συντονιστής: Ιωάννης Βουτσάς
  • Συμπεράσματα, Ιωάννης Βουτσάς

 

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2006

Θέμα: Μελλοντικές τάσεις και προκλήσεις στην παγκόσμια φαρμακευτική αγορά - Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing

  • Μελλοντικές τάσεις στη φαρμακευτική αγορά, Graham Lewis
  • Παρουσίαση - μελέτη επιτυχημένου περιστατικού επικοινωνίας (case study) εκτός Φαρμακευτικής αγοράς: Το παράδειγμα της SWATCH, Ιωάννης Φάρος
  • Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing - Παρουσίαση των 6 επίλεκτων υποψηφιοτήτων για:
    • Καλύτερη καμπάνια της διετίας 2004-2005
    • Καλύτερο λανσάρισμα νέου προϊόντος της τριετίας 2003-2005
  • Εισαγωγική παρουσίαση
  • Διαδικασία ψηφοφορίας
  • Κριτήρια επιλογής
  • Παρουσίαση - Aprovel
  • Παρουσίαση - Prevenar
  • Παρουσίαση - Plovix