Loading...
 
 

6o Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες κάθε ημέρας με τις αντίστοιχες παρουσιάσεις.

Αρχεία Παρουσιάσεων

Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2008

Φαρμακευτικό Brand: Γέννηση & Ανάπτυξη

The Development of Consumer & Pharmaceutical Brands.

The Use of Marketing Research in Developing a Brand Equity in the Pharmaceutical Prescription Market, Allan Bowditch, Strategic Advisor to the Ziment Group

Successful Brand Management in the Pharmaceutical Market, 
Udo Gock, Research Manager GFK Healthcare
Holger Paulsen, Manager GFK Healthcare

H Ελληνική Εμπειρία στην Ανάπτυξη του Φαρμακευτικού Brand: Viagra, Ι. Παπαπέτρου, Pfizer Hellas

 

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

Φαρμακευτικό Brand: Επικοινωνία στις εξειδικευμένες αγορές

Οι δομές των τμημάτων Marketing και Πωλήσεων στις εξειδικευμένες αγορές.  Δ. Παλάκας, Roche Hellas

H προετοιμασία της αγοράς πριν την κυκλοφορία, Π. Αλεξάκος, Novartis Hellas

H Συμβολή της ιατρικής πληροφορίας στις στρατηγικές του Marketing, Β. Μπαρούτσου, Sanofi-Aventis

Key Account Management και διαχείριση Centre to Centre, A. Κολοκούση, Schering Plough


Φαρμακευτικό Brand
: Επικοινωνία στις αγορές ευρείας συνταγογράφησης

Customer Segmentation & Targeting: The Critical Success Factors, Simon Gledhill, Principal ZS Associates

Εσωτερική καμπάνια στα τμήματα πωλήσεων: Ενημέρωση & Κινητοποίηση, Γ. Βερυβάκης, Glaxo SmithΚline

Πως κερδίζεται η αποτελεσματική Ιατρική Επίσκεψη, Κ. Γιαννακόπουλος, Pfizer Hellas - Δ. Τσαντές, Wyeth Hellas

Εξέλιξη CRM λύσεων για αποτελεσματική συνεργασία πωλήσεων & Μάρκετινγκ, Κ. Βαρσάμος,  Vice President of Global Commercial Excellence

 

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008

Διάλεξη

Μια άποψη για το δρόμο ενός στελέχους προς την επιτυχία, Τ. Ζερβακάκης, Wyeth Hellas

Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing

Εισαγωγική Παρουσίαση, Δ. Βασιλόπουλος, Πρόεδρος Επιτροπής Κριτών

Παρουσίαση διαδικασίας ψηφοφορίας κοινού

Παρουσίαση υποψηφιοτήτων
Κατηγορία Εκστρατεία Προϊόντος Ευρείας Συνταγογράφησης:

Bonviva
Nexium
Prevenar

Παρουσίαση Υποφηφιοτήτων
Κατηγορία: Εκστρατεία Προϊόντος Εξειδικευμένης Αγοράς:

Abilify
Glivec
Neulasta


Διάλεξη

Korres Natural Products - a Greek Brand: From a local Pharmacy to 30 countries around the world, Γ. Κορρές