Loading...
 
 

5o Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες κάθε ημέρας με τις αντίστοιχες παρουσιάσεις.

Αρχεία  Παρουσιάσεων

Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2008

Απελευθερώστε τη σκέψη σας / Unchain your brain

Απελευθερώστε τη σκέψη σας / Unchain your brain, Erik Van Vooren

Τρόποι θεραπείας της φαρμακευτικής επικοινωνίας, Θαλλής Κουτούπης

Η απελευθέρωση της σκέψης στο Φαρμακευτικό Marketing, Στρογγυλή τράπεζα

 

Πέμπτη, 09 Φεβρουαρίου 2006

Ο πελάτης στο επίκεντρο των αποφάσεων / Turning the 4P's into 4C's

Τηλεψηφοφορία: Αντίληψη της αγοράς σχετικά με την επικοινωνία του Φαρμακευτικού Marketing (ιατροί, φαρμακοποιοί, ασθενείς, κοινό). Συντονιστής Α. Ευαγγελίδης

Turning the 4P's into 4C's.

Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς ΕΕΦΑΜ σε ιατρούς, φαρμακοποιούς, κοινό. Μαρία Ζωγράφου, Μαργαρίτα Παυλοπούλου

Στρογγυλή τράπεζα: Η πελατοκεντρική προσέγγιση στο Φαρμακευτικό Marketing. Συντονιστής: Ιωάννης Βουτσάς

Συμπεράσματα, Ιωάννης Βουτσάς

 

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2006

Θέμα: Μελλοντικές τάσεις και προκλήσεις στην παγκόσμια φαρμακευτική αγορά - Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing

Μελλοντικές τάσεις στη φαρμακευτική αγορά, Graham Lewis

Παρουσίαση - μελέτη επιτυχημένου περιστατικού επικοινωνίας (case study) εκτός Φαρμακευτικής αγοράς: Το παράδειγμα της SWATCH, Ιωάννης Φάρος

Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing - Παρουσίαση των 6 επίλεκτων υποψηφιοτήτων για:

  • Καλύτερη καμπάνια της διετίας 2004-2005
  • Καλύτερο λανσάρισμα νέου προϊόντος της τριετίας 2003-2005

Εισαγωγική παρουσίαση

Διαδικασία ψηφοφορίας

Κριτήρια επιλογής

Παρουσίαση - Aprovel

Παρουσίαση - Prevenar

Παρουσίαση - Plovix