Loading...
 
 

Νικητές των Αριστείων ήταν, κατά μια έννοια όλοι που έλαβαν μέρος στα Αριστεία, γιατί έζησαν μια συγκλονιστική εμπειρία με όλη τη σημασία.

Η προετοιμασία, η παρουσίαση στην Επιτροπή Κριτών, όλη η συνεργασία μέσα στην εταιρεία για την προετοιμασία και όλα τα υπόλοιπα γέμισαν με εμπειρία τους υποψηφίους και τους έκαναν πιο ώριμους και δυνατούς για καλύτερη αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον.

Ένοιωσαν την ικανοποίηση της άμιλλας, και της αίσθησης ότι μοιράστηκαν την εμπειρία τους και μετέδωσαν γνώση για να γίνουν άλλοι συνάδελφοι καλύτεροι.

Είναι αλήθεια ότι το ταξίδι παρά ο προορισμός έχει τη μεγαλύτερη γοητεία.

Συγχαίρουμε όλους του υποψηφίους γιατί παρουσίασαν μια καταπληκτική δουλειά που ήταν χρήσιμη σε πολλούς άλλους που πήραν εμπειρία, ιδέες και παράδειγμα για να γίνουν πιο αποτελεσματικοί.

Οι υποψηφιότητες όπως τόνιζε με κάθε ευκαιρία ο Πρόεδρος της Επιτροπής Κριτών ο καθηγητής Γ. Αυλωνίτης ήταν όλες τόσο καλές που η επιτροπή δυσκολεύτηκε να αποφασίσει ποιες θα ήταν εκείνες που θα παρουσιαζόταν στο συνεδριακό κοινό.

Τα Αριστεία του 9ου Συνεδρίου ανήκουν πλέον στην ιστορία όπως και το Συνέδριο. Αλλά τα ονόματα όλων που συμμετείχαν στα Αριστεία έχουν γραφτεί πλέον στο «Πάνθεο» των άριστων παραδειγμάτων στο τομέα του φαρμακευτικού μάρκετινγκ και θα είναι εκεί για να διδάσκουν τους επόμενους.  

Οι συμμετοχές στα Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing του 9ου Συνεδρίου έφτασαν, όπως είναι γνωστό,  τις 29 από 18 εταιρείες και ήταν:

Μετά και την ψηφοφορία του συνεδριακού κοινού η σειρά αυτών που συμμετείχαν στην τελική φάση του διαγωνιστικού διαμορφώθηκε ως εξής: