Loading...
 
 

Αριστεία

Για πάρα πολλά χρόνια τώρα έχει καθιερωθεί ο θεσµός των Αριστείων Φαρµακευτικού Μάρκετινγκ, που λαμβάνει χώρα στα πλαίσια των Συνεδρίων Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, που γίνονται κάθε δύο χρόνια από την ΕΕΦαΜ.

 

Στόχος του διαγωνισμού είναι, μέσα από ένα πλαίσιο αξιών υψηλών προδιαγραφών, να αναγνωρίσει και να επιβραβεύσει τις πιο επιτυχημένες, αποτελεσματικές και παραγωγικές ενέργειες επικοινωνίας μάρκετινγκ, σε επίπεδο εταιριών και στελεχών και να ενθαρρύνει τη δημιουργική άμιλλα και την ευρύτερη εφαρμογή σύγχρονων και καινοτόμων μεθόδων μάρκετινγκ στο χώρο του φαρμάκου.

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων γίνεται σε δυο φάσεις: στην προκριματική φάση όπου οι υποψηφιότητες αξιολογούνται από μια επταμελή Κριτική Επιτροπή (από Ακαδημαϊκούς και Επαγγελματίες του Μάρκετινγκ), και στην τελική φάση όπου το συνεδριακό κοινό βλέπει και αξιολογεί τις επικρατέστερες συμμετοχές που έχουν επιλεγεί από την προκριματική φάση, για να αναδείξει τις τρεις καλύτερες συμμετοχές από κάθε κατηγορία.


Οι κατηγορίες των Αριστείων είναι κάποιες ή όλες από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για φαρμακευτικά προϊόντα ευρείας συνταγογράφησης
  • Kαλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για φαρμακευτικά προϊόντα εξειδικευμένης αγοράς
  • Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία ενημέρωσης / ευαισθητοποίησης κοινού
  • Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για Διαχείριση Κύκλου Ζωής προϊόντων (Νέων & Ώριμων)
  • Kαλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για υποστήριξη Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗΣΥΦΑ)


Τα κριτήρια, τόσο της αξιολόγησης όσο και της επιβράβευσης, και στις δύο φάσεις είναι η αποτελεσματικότητα, η δημιουργικότητα, η πρωτοτυπία, η καινοτομία, η ποικιλία μέσων και μεθόδων, η χρήση και αξιοποίηση στοιχείων κλινικών μελετών, και τέλος η δομή και σαφήνεια της παρουσίασης του υποψηφίου.

Συνήθως οι συμμετοχές καλύπτουν ποικίλες θεραπευτικές κατηγορίες, πάντα στοχεύουν να  αναδείξουν τη σπουδαιότητα του marketing και την αξία που προσθέτει ως ένα σύγχρονο εργαλείο, στην κατανόηση των αναγκών και στην ικανοποίηση των προσδοκιών των ασθενών και των ιατρών με τρόπο πάντα που δεν παραγνωρίζει το γεγονός ότι το φάρμακο είναι ένα ‘ευαίσθητο’ κοινωνικό αγαθό, και τους κανόνες του Κώδικα Δεοντολογίας που ισχύουν για το Μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων.

Τα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ της ΕΕΦΑΜ είναι ο μοναδικός θεσμός επιβράβευσης των στελεχών του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα και αναδεικνύει την επαγγελματική Αριστεία στον Κλάδο.